Gå til innhold

Hvor mye tjener en kontormedarbeider/sekretær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobber med administrasjon i oljeselskap og her tjener vi mellom 500- og 600-tusen.

Anonymous poster hash: cf744...3a0

Mener du "sekretær" - eller lederassistent?

Jobber selv i et oljeselskap men her har de med Mastergrad og noen års erfaring i rådgiverstillinger 500.-700.000,-

Er det ikke da mye at en sekretær har så mye som du skriver her?

Anonymous poster hash: f2d55...f6d

Annonse

Mener du "sekretær" - eller lederassistent?

Jobber selv i et oljeselskap men her har de med Mastergrad og noen års erfaring i rådgiverstillinger 500.-700.000,-

Er det ikke da mye at en sekretær har så mye som du skriver her?

Anonymous poster hash: f2d55...f6d

Nei, synes ikke det er for mye. En sekretær idag er ikke det samme som en sekretær tidligere. Det er derfor vi kalles administrasjonskonsulent/administrasjonskoordinator. 

Jeg er min leders høyre hånd og passer timeplan, administrerer møter osv. Partnermøter for eksempel er utrolig arbeidskrevende. I tillegg er det mer trivielle oppgaver som å booke møterom, sørge for at videokonferanser går glatt, osv .. bestille servering til møter, skrive og distribuere møtereferat. 

Noen jobber også som lederassistenter - eller personlig assistent som det heter hos oss. Det er spesielt krevende stillinger og det er bare konsernledelsen som har personlige assistenter. Disse jobbene medfører masse reising blant annet. 

Jobber med administrasjon i oljeselskap og her tjener vi mellom 500- og 600-tusen.

Wow, så bra betalt. Hva slags utdanning har du da? Og jobber du onshore eller offshore?

Anonymous poster hash: 92539...0fb

Wow, så bra betalt. Hva slags utdanning har du da? Og jobber du onshore eller offshore?

Anonymous poster hash: 92539...0fb

Jeg har videregående, men ble ansatt på en tid da det var mulig å få slike jobber uten universitet eller høyskole. Har hatt jobben i over 20 år nå. 

Annonse

Rett over 400k i året. Det er helt grei lønn, men siden i min bedrift var det krav om høyere utdannelse så blir det faktisk akkurat litt for lite at jobben forblir interessant.

Anonymous poster hash: 62c6d...6df
Annonse

Det kommer litt an på hvilket fagområdet du er sekretær innen for. Jeg er selv helsesekretær der begynnerlønnen er 31900 i året.

Anonymous poster hash: 83ac2...1ee

Mangler en 0 i lønna di, håper jeg? :P

Anonymous poster hash: 7e48e...a0e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...