Gå til innhold

når henter dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ikke er i jobb, når henter dere barna i bhg ?

Anonymous poster hash: 0075f...63e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

15.00-15.30

Anonymous poster hash: b255e...db1

Skrevet

14:30-15:00. Leverer 08:30-09:00

Skrevet

14-14:30 når han var ny, 15-15:30 siste to årene.

Skrevet (endret)

15-1530. Leverer 08-09-10.

Endret av MiniMjau
Skrevet

Leverer 9 og henter 14. Fri hver fredag

Anonymous poster hash: 58bac...d39

Skrevet

Leverer 9.30-10.

Henter 14.30.

Fri hver mandag.

Anonymous poster hash: 2a769...69f

Skrevet

Dere som ikke er i jobb, når henter dere barna i bhg ?

Anonymous poster hash: 0075f...63e

Oppfølgingsspørsmål; hvorfor har dere barnehageplass dersom dere er hjemme på dagtid?

Anonymous poster hash: a17f9...231

• Liker 1
Skrevet

Oppfølgingsspørsmål; hvorfor har dere barnehageplass dersom dere er hjemme på dagtid?

Jeg er fjernstudent, og hadde ikke fått studert om jeg ikke hadde hatt barnehageplass. Dessuten mener jeg barna har godt av å få være med andre barn.

Skrevet

Oppfølgingsspørsmål; hvorfor har dere barnehageplass dersom dere er hjemme på dagtid? Anonymous poster hash: a17f9...231

Begge foreldrene jobber turnus.

Anonymous poster hash: 78345...c4a

Skrevet

Når jeg ikke var i jobb leverte jeg til 10.00 (kjernetiden begynte da) og hentet ca 14.00 daglig. Unntaket var når det var spesielle ting som gjorde at han burde / måtte være lengre. 

Skrevet

Leverer mellom kl. 8-9 og hentes mellom kl. 14-15.

Begge foreldre er studenter. Jeg er stort sett hjemme om dagene, men den tiden trenger jeg til å studere. Gutten er dessuten 5 år og har veldig godt av å være sammen med andre barn på dagtid. Han ville flydd i både meg og veggene om han skulle vært hjemme hele dagen mens jeg leser. 

• Liker 1
Skrevet

Min 4åring er i barnehagen tre dager i uken, selv om jeg er hjemme. Der har han det gøy og får leke med andre. Alle andre her vi bor er i barnehagen, så er ingen lekekammerater å finne på dag tid.

Anonymous poster hash: 547ba...1b6

Skrevet

Her er det mannen som er hjemme. Han jobber skift og har ungene hjemme mye. Men de har godt av å holde på sine faste rutiner, og å leke med andre unger.

Skrevet

Jeg er hjemme i permisjon, leverer ti og henter halv fire. Foreløpig har jeg ikke hatt overskudd til å ha han hjemme hele dager, ferien er akkurat over og begge de to eldste har vært hjemme i seks uker. 

Til vanlig jobber jeg turnus, så da varierer levering fra syv til ti, henting er alltid halv fire.

Skrevet

Jeg har blitt arbeidsledig nå.. Det eneste positive med det er at vi får mer tid sammen. Jeg leverer 08.30 og henter kl. 13, senest kl. 14. 

Anonymous poster hash: f5a0e...446
Skrevet

En må ha barnepass for å få rett til dagpenger. Jeg håper jo at jeg kommer ut i jobb igjen snart, og da er det viktig å ha barnehageplass. Dessuten trives hun utrolig godt der, og har gjort det siden dag 1 

Anonymous poster hash: f5a0e...446

Skrevet

Er nettstudent, leverer 09.00-09.30 og henter alt fra 13.00 til 15.00 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...