AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Hei. Jeg er på utkikk etter en som kan vaske hjemme hos meg en gang iblant, eller bare til storvask innimellom. I første omgang blir det kun en vask for å se an hvor godt det blir gjort, og om møbler faktisk blir flyttet når det er en del av avtalelen. Er det noen her på forumet som har noen anbefalinger? Enten av privatpersoner som har enkeltmannsforetak eller noen "større" foretak? Anonymous poster hash: a0bf1...6e5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Jeg vet om et par gode kandidater, supre, erfarne og dyktige damer. Men dropper å anbefale de til deg, siden du er ute etter en "prøvevask" for å se om de duger. Men lykke til. Anonymous poster hash: 4f43f...218
mijaa Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Tror nok ikke du kommer noen vei med "prøvevask", i alle fall ikke om den er ulønnet?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Jeg ser at jeg har ordlagt meg feil. Jeg har hatt en her i Bergen som jeg var veldig fornøyd med, men etter en stund så dro hun ikke frem møblene lengre og feiet all støvet under vedovnen. Og nå så er jeg sikkert litt kjip, men de får en storvask først. Og hvis ting er gjort bra så vil jeg jo selvfølgelig fortsette. Den er selvfølgelig ikke ulønnet, den er fullt lønnet. Jeg er da ikke en jævla heks. Anonymous poster hash: a0bf1...6e5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå