Gå til innhold

Bestilte feil mål på madrass fra IKEA - enkelt å bytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Madrassen er ikke åpnet og har kvittering: er det da min rett å få byttet til annen størrelse selv om den ble kjøpt i mai 2015?

Anonymous poster hash: 805fd...6d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått byttet ting seks måneder etter kjøp så lenge forpakningen ikke var brutt. Med mindre varen er gått ut av sortimentet, skulle jeg ikke tro det vil være noe problem. Men jeg jobber ikke på IKEA, så kanskje greit å ta en telefon for å være sikker :)

Skrevet

Du har ingen rett til å få byttet den, men IKEA er svært generøse med tanke på bytte- og returrett så så lenge du har kvittering kan jeg aldri tenke meg at det er noe problem.

Selv byttet jeg uåpnede varer kjøpt for over tre år siden uten kvittering for ikke så lenge siden og det var ikke noe problem så lenge varene fremdeles var i sortimentet.

Skrevet

Ikea har åpnet kjøp på ubrukte varer i oroginalembalasje og med kvittering. Ta med madrassen til ditt nærmeste varehus, så får du bytte :)

- Ikeaansatt

Anonymous poster hash: 50a80...180

• Liker 1
Skrevet

Det åpne kjøpet gjelder selv om varen er gått ut av sortimentet.

• Liker 1
Skrevet

Det åpne kjøpet gjelder selv om varen er gått ut av sortimentet.

Ja, så lenge du har kvittering gjør det det. Svært generøs bytte- og returrett som sagt! :)
Skrevet

Hvis det er 160-seng du skal ha kan du sikkert KJØPE et av en annen her inne..

Anonymous poster hash: 6e590...23c

Skrevet

Hvis det er 160-seng du skal ha kan du sikkert KJØPE et laken av en annen her inne..

Anonymous poster hash: 6e590...23c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...