AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Om en Snap blir liggende i flere uker uåpnet, vil den da forsvinne etter en tid? Anonymous poster hash: fac8c...43e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Nei de er der når du går inn på dem igjen eller hvis du f.eks har slettet en så kommer snappene personen har sendt deg opp hvis du sender personen en snap. Da kommer samtalen deres tilbake igjen listen din. Anonymous poster hash: 6b507...ef5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Ok da er de åpnet. Stod bare ikke når den var åpnet. Kun når den var sendt. For en drøy måned siden. Men var en chattmelding. Anonymous poster hash: fac8c...43e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Men over ett døgn senere har han enda ikke fått noen flere Snap-poeng. Snodig. Burde jo få noen fordi det var tre bilder der også. Vet han sletta appen men trudde han kanskje åpna den igjen (ikke sletta kontoen). Anonymous poster hash: fac8c...43e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Og tre døgn senere står det fortsatt ikke noen flere poeng. Så jeg lurer på om Snappene forsvant? Har ikke blitt sletta for fikk sendt ny Snap. Det ble altså sendt noen snapper i midten og slutten av juli. De ble aldri åpent og poengsummen hans ble aldri oppdatert. Ergo har han ikke åpnet noen snapper i det hele tatt. Men her om dagen stod de som åpent, men ikke når. Bare dato for når den ene meldingen ble sendt. Så jeg skjønner ikke det der helt jeg. Testa med å sende en ny en i går. Ikke åpent. Så får jeg se. Merkelig at slike ting skal ta opp så mye energi i et stakkars lite hodet jeg trenger å skille meg fra sosiale medier for en stund tror jeg Anonymous poster hash: fac8c...43e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå