AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Lurer på en ting når det gjelder FB og chatte funksjonen. Jeg har et godt øye til en venn. Vi har chattet en del på FB. Nå har det seg slik at jeg kan se at han er aktiv på messenger men jeg får han ikke opp som aktiv på chatten. Vil det si at han har reservert seg på et vis? Jeg begynte å undre meg over dette da jeg ikke kan se at han er pålogget mer. Vi har ikke noe vondt mellom oss og jeg har ikke vært spesielt pågående til at han skulle følt seg skremt bort. Anonymous poster hash: 66c09...c0e
Gjest BethD Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Skjønner ikke helt hva du mener.. Ser du han ikke overhodet på chatten ? Eller bare det at han ikke er grønn..? Altså pålogget..?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Ser han ikke som grønn eller på chatten... Men går jeg inn på messenger og trykker på han, er han pålogget. Skjønner ikke dette, derfor lurer jeg Anonymous poster hash: 66c09...c0e
Gjest BethD Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Ok Jeg er ikke noen ekspert på Facebook men jeg tror ikke det fins noen måte å gjøre dette på.. Enten blokkerer man,ellers så er man liksom der.. Eneste jeg vet er at når jeg trykka " se mindre av denne personen" eller hva det heter,så gikk han fra å vises som grønn på chatten, til å ikke vises på chatten i det hele tatt...Har du trykka på en sånn knapp?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Nei jeg følger han. Har ikke trykket noe. Derimot har jeg sluttet å følge en annen kar, når han er aktiv på chatten kommer han opp som grønn laaaangt nede på chatte lista mi. Han har ikke forsvunnet slik som han andre. Men tenkte kanskje det ble slik når man sluttet å følge noen. Anonymous poster hash: 66c09...c0e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #6 Skrevet 26. august 2015 At du i det hele tatt tenker på dette viser vel at du må roe litt ned, dette høres ikke sunt ut.Anonymous poster hash: aa8f5...081 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #7 Skrevet 26. august 2015 Kanskje han ikke har chatt-appen. Den må være aktiv. Anonymous poster hash: e2fd5...b68
lillsunshine Skrevet 26. august 2015 #8 Skrevet 26. august 2015 Jeg aner ikke selv hvordan dette fungerer, men selv er jeg alltid avlogget på chat inne på Facebook fra en nettleser, men jeg har jo messenger. Jeg regner igrunn med at det ikke står noen grønn prikk på meg egentlig og messenger forteller vel bare i grunn hvor tid en sist var aktiv inne på Facebook, ikke når en sist var aktiv på messenger. Tror jeg.
Sandie Skrevet 26. august 2015 #9 Skrevet 26. august 2015 Ser han ikke som grønn eller på chatten... Men går jeg inn på messenger og trykker på han, er han pålogget. Skjønner ikke dette, derfor lurer jeg Anonymous poster hash: 66c09...c0e Det er ofte tilfeldig.Har opplevd at enkelte fb-venner kan forsvinne fra chat-listen,for så å dukke opp igjen senere.Det skjer uten noe åpenbar grunn.For en tid tilbake skulle jeg sende en fb-melding til en kompis men han var borte fra chat-listen.Han hadde ikke gjort noe spesielt for å forsvinne,sa han.Bare slått av chat for alle venner.
-Fiona- Skrevet 26. august 2015 #10 Skrevet 26. august 2015 Du kan velge å slå av fb chatten (noe jeg ofte gjør), og man kan velge å huke av for "inaktiv" på messenger. Det er to separate handlinger. En annen ting man kan velge er å ikke bli paranoid på grunn av to grønne prikker som ble til én ☺️
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #11 Skrevet 26. august 2015 Takk for svar Det er litt lett å bli paranoid i en sånn startfase. Hvis at om atte 😂. Anonymous poster hash: 66c09...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå