jente*25 Skrevet 26. august 2015 #1 Skrevet 26. august 2015 Er det noen her som har gått ned mange kilo, og som vil fortelle litt? Hva fikk deg til å innse du måtte ned i vekt, hvor mange kilo, hvor lang tid tok det, hvordan gjorde du det og hilst du vekta etterpå? :-) Jeg har gått ned en del, men har mange mange kilo igjen, og setter stor pris på litt ekstra motivasjon I form av å høre om andre som har klart å nå målet sitt :-)
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Jeg har gått ned 13 kg. siden mars på kaloriunderskudd. Ligger på ca. 1100 kcal. Trener ikke, kun hverdagsaktivitet. På kveldene har jeg noe bær eller noe hvis jeg blir fysen. Spiser altså det samme som før, har ikke kuttet ut, kun kuttet ned. Anonymous poster hash: 8c5f0...17c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Er det noen her som har gått ned mange kilo, og som vil fortelle litt? Hva fikk deg til å innse du måtte ned i vekt, hvor mange kilo, hvor lang tid tok det, hvordan gjorde du det og hilst du vekta etterpå? :-) Jeg har gått ned en del, men har mange mange kilo igjen, og setter stor pris på litt ekstra motivasjon I form av å høre om andre som har klart å nå målet sitt :-) Når jeg så hvor stor jeg var blitt på ferievideoen sommeren 2013. Gikk ned fra 100 til 74 kg på 8-9 måneder, deretter la jeg på meg muskler det neste året og har vært oppe på 80-82 kg. Denne sommeren har jeg trent hardere enn noensinne før og holdt et strengere kosthold, veier nå 78-79 kg men har smalere og lengre muskler i beina og lårene enn når jeg var 74, og samtidig ikke mistet muskelmasse i overkroppen. Jeg syklet masse. Ble også mobbet ut av skolen og har ikke særlig til sosialt nettverk. Nå har jeg lyst til å bli så god som mulig fordi jeg vet jeg har talent innen idrett, men den største motivasjonen er å føle seg mer komfortabel med egen kropp, bli kjent med et sykkelmiljø (foreløpig ikke særlig stort nettverk der ) og klare å kapre drømmejenta med den beste versjonen av meg selv, den jeg ønsker å være. Jeg er forresten ganske ung fortsatt Anonymous poster hash: 39257...1ed 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Høyden min er 1.86m btw Anonymous poster hash: 39257...1ed
NorskTroll Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 -14kg på lavkarbo fra 2. juni til 2. august. Har stått stille siden da. Ingen trening. Kaloritelling er ikke bra!
Pringle Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Jeg gikk ned 20-25 kilo til normalvekt i løpet av et år, og har nå holdt vekten i ti måneder. Jeg telte kalorier til for ca tre uker siden. Det lærte meg hvilken mat som jeg liker som er bra for meg, og i hvilke mengder som er passe. Jeg ble vant til å spise måltider. Nå regulerer jeg vekta kun ved å følge matplanen, kjenne etter om jeg er passe mett, veie meg hver morgen, være i normal hverdagsaktivitet, og ta grep hvis jeg ser at vekta er på vei opp eller ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå