Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg gruer meg så innmari til å veie meg hos legen! Faktisk så mye at jeg vurderer å ikke gå til legen før magen har blitt stor, slik at det er åpenbart hvorfor jeg er tung. Kan jeg nekte/slippe å veie meg? Grunnen er at man skal kontrollere at fosteret vokser, men det ser man vel for f*en på magen?!

:(:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre er det ikke bare barnet de skal sjekke at vokser. Hvis man går urimelig masse opp i vekt og magen forholder seg liten, må de finne ut hvor problemet kan ligge, liksom.

Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg selv til den dagen jeg må gå på vekta. Håper jeg er under 3 sifret når den dagen kommer! :)

Maggie!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jo for barnets skyld at dere blir veid, ikke for deres egen. For at barnet skal ha det best mulig, eller iallefall avdekke om de ikke har det bra. Da kan dere vel klare å gjøre det vel??

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan veie deg hjemme, og bare oppgi vekta til legen.

Legen kommenterer ikke vekta di, om det ikke er noe uvanlig. Som når jeg gikk ned 5 kg rundt uke 27. Eller om du legger på deg FRYKTELIG mye på veldig kort tid.

Og gå til legen, også før du har fått mage. For alt du vet er det ikke sikkert du vil få noe særlig mage. Det varierer jo veldig.

Lykke til !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...