AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Har aldri hatt noe særlig problem med fordøyelsen, men i de siste ukene har jeg hatt en del løs mage. Har ikke spist eller gjort noe annerledes enn det jeg alltid bruker, så hva er grunnen til at det plutselig er blitt slik nå? Noen som har opplevd det samme og fant ut hvorfor det var slik? Anonymous poster hash: 018d3...f7a
Forglemmegei Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Kanskje du har fått irritabel tarm syndrom?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Stress? lite søvn? Med mindre det er en omgangssyke som går over av seg selv, ville jeg bedt om å få tatt en calprotectin prøve(avføringsprøve). Sykdom kan komme som lyn fra klar himmel. Det kan være så enkelt som en omgangssyke, eller noe mer som feks irritabel tarm, ulcerøs colitt osv. Sjekk dette opp om det ikke gir seg. Anonymous poster hash: c726b...4ab
Minya Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Spist noe som ikke var bra, nylig matintoleranse, sykdom (både omgansyke og influensalignende sykdommer i tillegg til diverse syndromer og kroniske magesykdommer), stress, hormonforandringer (med forbehold om at du er kvinne som menstruerer, evt bruker hormonprevensjon), det kan være så utrolig mye rart at om det ikke bedrer seg bør du kontakte lege og evt få tatt blodprøver, avføringsprøve eller gastroskopi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå