Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp farget håret rosa på en frisørsalong, og allerede etter to vask har fargen falmet veldig. Jeg har gjerne lyst til å beholde fargen noen måneder til, og lurer på hva jeg skal kjøpe. Jeg har lest her inne før at noen har blandet Live color XXL med balsam. Kan man få en pastellfarge med det? Er det slik at fargen blir en slags semi-farget farge, eller er den fortsatt permanent?

Jeg har veldig lyst på denne fargen http://www.dragenshule.no/products/harfarge-cotton-candy-pink-cream-manic-panicEr det noen som har erfaring med denne hårfargen? Sitter den i håret lenge nok? Jeg vet ikke helt om jeg skal kjøpe fargen fra Dragens hule eller blande balsam med Live color XXL. Noen innspill?

Anonymous poster hash: 79dd9...573
Videoannonse
Annonse
Gjest Mocchhaa
Skrevet

Jeg måtte være forsiktig når jeg vasket det, og du skal bleike det først om du ikke gjorde det? Uansett, jeg farget bare opp fargen etterhvert som den falmet. 

Skrevet

De fleste "unaturlige" hårfarger er svært milde og frie fra farlige kjemikalier, og dermed vaskes de også fort ut, det inkluderer den du linker til. Farg håret hjemme og regelmessig, ha gjerne litt hårfarge i shampooen din, så opprettholdes fargen.

Anonymous poster hash: 5c1b1...53f
Skrevet

Tusen takk for råd! Er det det samme hvilken shampo jeg blander hårfargen med? Jeg bruker Lee Staffords Oily Roots Dry Ends. Den er blank.

Jeg bleket håret før jeg farget det hos frisøren litt over en uke siden. Hvilket alternativ av de to fargene er best? Vil begge vaskes ut like fort?

Anonymous poster hash: 79dd9...573
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 65567...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...