AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #1 Del Skrevet 25. august 2015 Vurderer sterkt å gå ned i vekt med easylife. Har noen gjort det? Kan jeg gjøre det på egen hand? Har ikke mulighet til å bruke 400kr i mnd på treningssenter. Gå turer er mere min stil. Hva koster easylife produkter?Anonymous poster hash: 7864f...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #2 Del Skrevet 25. august 2015 Om du ikke har råd til å bruke 400 kr. i måneden på treningssenter, har du definitivt ikke råd til EasyLife. Det er skrekkelig dyrt, og ikke bra for helsen! Anonymous poster hash: 1b797...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #3 Del Skrevet 25. august 2015 Hvis du ikke har 400kr i måneden på treningssenter leser du deg opp på kalorier inn vs. kalorier ut og på hjemmetrening. Easylife er bare tull, du kan spise deg slank på vanlig mat. Les litt om kroppsvektøvelser og hjemmetrening, og du er godt i gang når du kombinerer det med gåturer! Lykke til, dette klarer du! Mye om mat- husk kalorier inn vs ut. Spis mer grønnsaker, drikk mer vann og mindre tomme kcal.kroppsvektsøvelser Hjemmetrening, som kan gjøres uten vekter, Anonymous poster hash: f375b...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #4 Del Skrevet 25. august 2015 Har jobbet på treningssenter med Easylife... og anbefaler det IKKE!!! Spar pengene dine, og ikke la deg lure av "solskinnshistoriene" Veldig få klarer å gå ned i vekt. Pulverene er smakløse, kjedelige og ikke bra for kroppen din. Du vil mest sannsynlig rase opp den vekten du har gått ned igjen med en gang du begynner å spise mat istedet for pulver. Har selv gått ned over 30 kg, men med hjelp av litt og litt sunnere mat for hver dag og lengre gåturer for hver dag. Vil heller anbefale en livsstilsendring hvor du prøver å være 1% sunnere enn du allerede er for hver dag. Endring må skje over tid hvis du vil at det skal holde. Lykke til, du får det helt sikkert til! Anonymous poster hash: f7df5...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 26. august 2015 #5 Del Skrevet 26. august 2015 Skal du gå ned i vekt og bli der må du uansett jobbe med kostholdet ditt, så det er like greit å begynne med det først som sist i stedet for å kaste bort penger på Easylife. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 26. august 2015 #6 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Vurderer sterkt å gå ned i vekt med easylife. Har noen gjort det? Kan jeg gjøre det på egen hand? Har ikke mulighet til å bruke 400kr i mnd på treningssenter. Gå turer er mere min stil. Hva koster easylife produkter?Anonymous poster hash: 7864f...211 Er det http://www.easylife.no/ du mener? Det er ikke noe revolusjonerende (og vekttap er heller ikke noe hokus pokus, det er bare å vite hva man gjør og ha målrettet fokus) - opplegget ser sånn passe vanlig og seriøst ut, som en blanding av friskvern og Grete Roede, helt til de kommer med dette For å få en god start på endringsprosessen, benyttes en kosterstatter (VLCD) i første delen av programmet. Etter dette introduseres gradvis vanlig sunn og god mat. Kosterstatterne våre er et VLCD-produkter (very low calorie diet) som kun er laget for EasyLife. De inneholder alt kroppen trenger av næringsstoffer. Og du finner ikke maken hos noen andre butikker/utsalgssteder i verden. og selvfølgelig at de ikke oppgir noen priser, men ber deg sende inn et interesseskjema. Å gå ned i vekt skal ikke behøve å koste noe annet enn litt svette. Hvorfor vurderer du dette? Jeg er alltid interessert i folks beveggrunner. Endret 27. august 2015 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #7 Del Skrevet 27. august 2015 Det er rådyrt og en forferdelig uhensiktsmessig måte å gå ned i vekt på. ALDRI gjør det. Anonymous poster hash: dcece...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #8 Del Skrevet 5. juli 2023 Easy Life fungerer faktisk. Det har hjulpet meg. Man lærer mye på kurset om mat og trening og veien videre etter vektnedgang. Dem som ikke gjør jobben med endring med trening og kostholdet sitt etter kurset, å begynner å spise dårlig mat og godteri å ikke trener, går selvsagt opp…. Det er jo egentlig ikke så dyrt med Easy Life pulveret heller. Du skal jo ikke kjøpe annen mat ved siden av, så vil si at matbudsjettet mitt gikk med noe heller med tanke på matprisene som er nå og alt godteriet man ikke skal spise…. Du er nødt til å legge totalt om på kosten, å trene masse! Sånn er det bare! Anonymkode: 4edd2...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #9 Del Skrevet 5. juli 2023 Har ikke gått opp en kilo etter… man MÅ gjøre en jobb her selv altså…. Anonymkode: 4edd2...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catja Skrevet 18. juli 2023 #10 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 25.8.2015 den 22.48): Om du ikke har råd til å bruke 400 kr. i måneden på treningssenter, har du definitivt ikke råd til EasyLife. Det er skrekkelig dyrt, og ikke bra for helsen! Anonymous poster hash: 1b797...f04 Endret 19. juli 2023 av Catja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catja Skrevet 18. juli 2023 #11 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) ok Endret 19. juli 2023 av Catja 123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #12 Del Skrevet 18. juli 2023 Catja skrev (1 minutt siden): På det treningssenteret hvor jeg hører til, er det veldig mange som holder vekten etter store vekttap. Innkludert meg selv, jeg raser heller ikke opp i vekt...? Da overspiser du, eller spiser feil mat og trener ikke skikkelig. Det handler om å vedlikeholde her, fortsette med jobben etter vektnedgang. Du skriver at du "gå lengre gåturer", det er dessverre ikke nok, du må løfte vekter å aller helst løpe...flere dager i uka... trene skikkelig! Du må rett og slett gjøre en jobb. Er ikke noe "hokus pokus her! Var du ikke innstilt på å gjøre dette, nei da....Dessuten må du ikke gi opp om du går litt opp i vekt, du må forsøke deg frem med hva slags matvarer som passer deg best. Stor jobb!! Herregud så fort du går opp, gir du deg bare da?? Er jo en laaang prosess dette her. Anonymkode: 4edd2...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catja Skrevet 18. juli 2023 #13 Del Skrevet 18. juli 2023 Catja skrev (16 minutter siden): m AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Anonymkode: 4edd2...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå