Gå til innhold

Sukker.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke en mann jeg har kommet i prat enda der, som ikke er helt psycho. De blir arge og sinna fordi jeg ikke svarer med en gang, og er frekke og foreslår at jeg skipper jobb og studier og alt som er, for en liten kaffedate, noen blir sure og frekke fordi jeg bruker litt tid på å svare innimellom. Er sjokkert over hvordan dagens menn er. Det virker som at de som er ledige, er bare søpla... 

Anonymous poster hash: a4ab5...d1f
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, alle menn er som søppel.

Eventuelt er du fellesnevneren på de mennene du velger å møte. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke en mann jeg har kommet i prat enda der, som ikke er helt psycho. De blir arge og sinna fordi jeg ikke svarer med en gang, og er frekke og foreslår at jeg skipper jobb og studier og alt som er, for en liten kaffedate, noen blir sure og frekke fordi jeg bruker litt tid på å svare innimellom. Er sjokkert over hvordan dagens menn er. Det virker som at de som er ledige, er bare søpla... 

Er nok ikke noe serlig å ta være på du heler,)

Anonymous poster hash: 37ccf...db0

Skrevet

damer på dating sider er enda verre. de klikker helt i vinkel bare man sier "hei", om de gidder svare så er det ofte for å slenge noe dritt om hvor patetisk og taper man er fordi man skriver til de.

overlegne og sure. er overrasket over hvor bitchy og arrogante dagens kvinner er. 

er kanskje derfor de er forever single også, for ingen vil røre i de med en ildtang engang så bitre og menneskevonde de er. 

Anonymous poster hash: 82c25...ca1
  • Liker 2
Skrevet

Nettdating i et nøtteskall? Tror de menna der inne har hengt der i mange,mange år og blitt ganske bitre...

Kvinnene også, for den saks skyld.

Egentlig lurer jeg på hvorfor du bruker sukker.no når de krever at du må betale penger for å sende en ussel melding der inne?

Anonymous poster hash: d0231...3f5

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvem skulle trodd at mange på internett oppfører seg dårlig og gjør mye ut av seg.

Endret av Summers
  • Liker 4
Skrevet

Har holdt på med nettdating en stund nå og det er veldig sjelden jeg opplever dette.Mulig du bare har vært uheldig?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har skrevet med (og truffet) hyggelige og flotte menn der. Er alltid vennlig og imøtekommende i meldinger og prøver å få svart alle.

Har faktisk aldri fått en ufin førstemelding der inne, men et par stykker har blitt bitre når jeg har avvist dem høflig. (Veldig få i forhold til hvor mange jeg fikk melding av) De fleste er hyggelige, er min erfaring :)

Fins masse oppegående menn og kvinner der, men også noen bitre og arrogante, akkurat som i verden forøvrig. 

Skrevet

Har holdt på med nettdating en stund nå og det er veldig sjelden jeg opplever dette.Mulig du bare har vært uheldig?

Har samme erfaring som Sandie. Hvis jeg avslår meldinger på en høflig måte eller forklarer hvorfor det tok litt tid å svare tilbake så er de fleste hyggelige.

• Liker 1
Skrevet

Trodde det var mest homser på sukker jeg,

Anonymous poster hash: a7061...891
Skrevet

Merker jeg lurer veldig på hva slags menn du går etter, TS :klo:

Skrevet

Opplever det samme som deg, ts!

Anonymous poster hash: 69c68...c48
Skrevet

Da har du nok bare vert skikkelig uheldig.....:)

Har møtt på noen som blir sure men det er veldig sjeldent...

De fleste jeg har møtt på har faktisk vert hygggelige..:)

Skrevet

Har ikke vært på sukker veldig lenge, men har da ikke så dårlige erfaringer? Heller tvert om. De som har skrevet til meg har vært høflige og hyggelige. Om man gir et høflig avslag så aksepterer de fleste det. Og om noen ikke gir seg så er det jo bare å blokke de. Har ennå ikke opplevd noen som har blitt sure.

Skal på date med en derfra i dag jeg, han virker veldig oppegående og hyggelig. Og jeg kjenner flere som bruker sukker, og de er alle hyggelige, høflige, oppegående mennesker. Både kvinner og menn.

Anonymous poster hash: 07aa9...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...