LoneWolf Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Hei kjære KG folk! Jeg skal snart på leting etter en bolig i Oslo-området og så lurte jeg på om noen her vil dele litt erfaringer (både positive og negative) rundt banker dere har brukt da jeg selv ikke har peiling på hvilke banker som er best på boliglån her på østlandet.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 er du statlig ansatt er Statens pensjonskasse det beste du kan få. Dog jeg tror at det ikke lenger er like stor differanse på renta deres som andre banke nå etter atblåregjeringa kom til makten. Ellers hatt grei erfaring m Nordea, ok rente Anonymous poster hash: cfbdb...5c3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 er du statlig ansatt er Statens pensjonskasse det beste du kan få. Dog jeg tror at det ikke lenger er like stor differanse på renta deres som andre banke nå etter atblåregjeringa kom til makten. Ellers hatt grei erfaring m Nordea, ok rente Anonymous poster hash: cfbdb...5c3 ps da vi sjekket litt rundt tidligere fikk vi langt bedre betingelser og større lånebevilgning i Nordea sammenlignet med DNB. Nå 4 år senere hadde vi akkurat samme erfaring (må ta opp nytt lån v nytt kjøp nå siden pensjonskassa ikke gi nye lån, kun refinansierer). Det siste der skulle jeg sagt i stad-- du får ikke førstelån i spk... Anonymous poster hash: cfbdb...5c3
nojac Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Bruk finansportalen no Avgjørende for renta er din alder, hvor stort lånet er, verdien på boligen, medlemsskap i fagforening etc. Statens Pensjonskasse er ikke lengre blant de beste. Er duheldig kommer du ned mot 2,25 % nominelt (Tekna/Akademiker-avtale)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå