AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Jeg bare lurte, når man søker om lån for å kjøpe seg hus/leilighet, ser banken selvsagt på inntekt, øvrig gjeld, egenkapital osv. Men har det mye å si at man har fast trekk på sparing? Jeg har et lite forbruk og sparer derfor mye uten å egentlig prøve, jeg har rett og slett ikke noe å bruke penger på(luksusproblem...) Derfor har jeg rett og slett ikke orket å hatt faste trekk til sparing fordi jeg regelmessig må overføre ganske store beløp fra brukskontoen til bsu og sparekonto uansett. Har det noe å si? Burde jeg sette opp et fast trekk likevel? Anonymous poster hash: 44af2...5f0
Gjest Wei Wei Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Det har veldig lite/ingenting å si. Inntekten har mer å si i denne sammenhengen.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Jeg bare lurte, når man søker om lån for å kjøpe seg hus/leilighet, ser banken selvsagt på inntekt, øvrig gjeld, egenkapital osv. Men har det mye å si at man har fast trekk på sparing? Jeg har et lite forbruk og sparer derfor mye uten å egentlig prøve, jeg har rett og slett ikke noe å bruke penger på(luksusproblem...) Derfor har jeg rett og slett ikke orket å hatt faste trekk til sparing fordi jeg regelmessig må overføre ganske store beløp fra brukskontoen til bsu og sparekonto uansett. Har det noe å si? Burde jeg sette opp et fast trekk likevel?Anonymous poster hash: 44af2...5f0 Hvor mye du har spart har uendelig mye mer å si enn hvordan du velger å flytte/oppbevare sparepengene dine. (Muligens med et unntak for kontanter i madrassen). Anonymous poster hash: a8bbe...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Jeg bare lurte, når man søker om lån for å kjøpe seg hus/leilighet, ser banken selvsagt på inntekt, øvrig gjeld, egenkapital osv. Men har det mye å si at man har fast trekk på sparing? Jeg har et lite forbruk og sparer derfor mye uten å egentlig prøve, jeg har rett og slett ikke noe å bruke penger på(luksusproblem...) Derfor har jeg rett og slett ikke orket å hatt faste trekk til sparing fordi jeg regelmessig må overføre ganske store beløp fra brukskontoen til bsu og sparekonto uansett. Har det noe å si? Burde jeg sette opp et fast trekk likevel? Jo, banken ser også på viljen til å spare. Og hvordan lønnskostnader ser ut ved hver lønnAnonymous poster hash: 44af2...5f0 Anonymous poster hash: 867bf...50e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Det har veldig lite/ingenting å si. Inntekten har mer å si i denne sammenhengen. Hvor mye du har spart har uendelig mye mer å si enn hvordan du velger å flytte/oppbevare sparepengene dine. (Muligens med et unntak for kontanter i madrassen).Anonymous poster hash: a8bbe...ad5 Daså Takk for svar! Tenkte at om det hadde noe å si så har fremdeles mulighet til å "hente meg inn." Anonymous poster hash: 44af2...5f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå