AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Har vært i salong og fått satt på øyenvipper som skal sitte ca 4-5 uker. Det så fint ut de første par ukene, men nå på uke 4 så begynner de så smått å falle av noen steder, samt at jeg har klødd meg i øynene i søvne og noen av de ligger litt skjevt... anyways; nå ønsker jeg å fjerne alle de, men aner ikke hvordan! Har ikke mulighet til å dra tilbake til samme salong, så da trenger jeg tips; hvordan fjernet dere vippene? Må jeg i en eller annen salong, eller kan dette gjøres hjemme? Takker på forhånd... Anonymous poster hash: a4ad4...373
tørkestativ Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 (endret) Prøv forsiktig med litt olje bare pass på at dine egne ikke følger med Endret 25. august 2015 av tørkestativ
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 anbefaler virkelig å ikke gjøre det hjemme. du kommer til å dra av mange av dine egne og det vil ikke se fint ut. det koster ikke så mye i salongen å fjerne (ca 300 kr), så ville nok høre med noen salonger i nærheten. tro meg, har gjort det selv hjemme og vippene mine så ikke ut i en måned, fordi det var hull innimellom osv. Anonymous poster hash: 16381...7da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå