Gjest perdina Skrevet 15. september 2004 #1 Del Skrevet 15. september 2004 jeg sendte inn skjema for skifte av fastlege for over to uker siden. når får jeg svar på hvem som er min nye fastlege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 15. september 2004 #2 Del Skrevet 15. september 2004 Ring fastlegekontoret og spør om behandlingstiden. Dersom du trenger en fastlege med en gang, kan du få det avgjort på telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie Skrevet 15. september 2004 #3 Del Skrevet 15. september 2004 Ikke meningen å invadere tråden din, men siden det dreier seg om samme temat - tenkte jeg det var like greit å ta det opp her, fremfor å lage en ny. Noen som har tips om gode fastleger i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 15. september 2004 #4 Del Skrevet 15. september 2004 Byttet akkurat fastlege og da fikk jeg beskjed om at jeg fikk bekreftelse i posten på dette, men at det bare var å ringe den nye legen før. Lister og overflyttinger gjelder fra 1. i mnd. Har en fødsel/personnr klart så registeres overflyttingen med en gang over telefonen, ellers får en tilsendt skjema og bytting. Mener og det skal ligge på trygdekontoret og noen lege kontorer - kjenner ikke behandlingstiden ved bytte på denne måten. Jeg blir og overflyttet fra 1/10, men ringte legen og ba om time og fortalte da at jeg jeg hadde vært i kontakt med fastlegekontoret osv. Fikk time med en gang og det var ikke noe problem i det hele tatt. http://fastlege.trygdeetaten.no/FastlegeWe...&kommuneid=0706 går en inn her så får en og oversikt over hvilke leger som har ledigplasser. Listene her og skal oppdateres 1. i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå