Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bleket håret, er ikke helt fornøyd med fargen.  Syns det er litt for gyllent.  Har prøvd en hårfarge som heter Nice and Easy silver lys blond, men etter å ha brukt denne så jeg nesten ikke forskjell.   Noen som har et tips om en god farge som faktisk syns og lysner håret og som ikke blir gul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk en lillashampo/blåshampo (sølvshampo), fudge har en som er kraftig, SP professional har en jeg liker godt, loreal føler jeg tørker ut håret mer enn nødvendig. 

En god fargeshampo er alfa omega når det kommer til det å lysne for å fjerne uønsket gyldenskjær dersom du ikke orker å kjøre på med tonere. 

Skrevet

Bruk en lillashampo/blåshampo (sølvshampo), fudge har en som er kraftig, SP professional har en jeg liker godt, loreal føler jeg tørker ut håret mer enn nødvendig. 

En god fargeshampo er alfa omega når det kommer til det å lysne for å fjerne uønsket gyldenskjær dersom du ikke orker å kjøre på med tonere. 

Har brukt en lilla etterbehandling som fulgte med i blekinga jeg brukte. Den nøytraliserer noe men den lysner jo ikke. 

Skrevet

Har brukt en lilla etterbehandling som fulgte med i blekinga jeg brukte. Den nøytraliserer noe men den lysner jo ikke. 

Den hjelper veldig lite. Fudge sin eller SP tar litt, men du må eventuelt lysne det enda mer. Personlig liker jeg disse fra loreal preference, og det er de jeg går tilbake til når jeg lysner håret. 

Skrevet

Den hjelper veldig lite. Fudge sin eller SP tar litt, men du må eventuelt lysne det enda mer. Personlig liker jeg disse fra loreal preference, og det er de jeg går tilbake til når jeg lysner håret. 

Hvilken bruker du?  :)

Skrevet

Jeg syns fudge sin er veldig bra. Fremhever de hvite stripene ogfjerner gulskjær

Anonymous poster hash: f7428...c4a

Skrevet

Hvilken bruker du? :)

Av loreal? Som regel den lyseste, passer dog på og sitter som regel ikke med tiden ut, etter bruker jeg sp sin.

Dette var dog når jeg var helt blond

Skrevet

Jeg farget håret hos frisøren. Ikke bleking, men farge. Valgte den lyseste fargen og gikk fra mellomblond til veldig blond. Syns nå håret mitt er perfekt, sånn jeg alltid har villet ha det. Var bare bittelitt gult i noen striper men det forsvant med lillasjampo. 

Skrevet

Etterveksten min er mørk blond, farget det brunt i 8 år så det var veldig innfarget. Har fått  det ganske lyst nå men syns fremdeles fargen er for varm og at røttene er for mørke, har lyst til å bli blond uten at det skal bli helt kompakt hvitt hvis dere skjønner.  Stripet det hos frisøren først, så lysnet jeg stripene med lys hårfarge x 2, så bleket jeg deler av det x 2 , så tok jeg noen striper med ren sitron i håret uten særlig resultat, også prøvde jeg meg på en kald, lys blond hårfarge idag som nesten ikke syns.   Håret har fått gjennomgå men det er ikke veldig slitt.   Tør ikke bleke det mer så da blir det lys hårfarge som gjelder. Skal snart til syden så det kommer nok også til å hjelpe på fargen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...