Gå til innhold

Frem med strømpebukse under kjoler nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en skikkelig kjolejente som ofte går i kjoler både på jobb og privat.

Jeg elsker å bruke strømpebukser i fine farger, feks tynne mørkeblå, grå, lilla osv.

Nå har det begynt å bli kjøligere i lufta, og regnet har kommet for fullt.

Det er vel helt ok å ta i bruk disse igjen nå, eller er det fortsatt for sommer i deres øyne?

Det er jo fint uten strømpebukse også, men liker å sprite opp antrekk litt :)

Anonymous poster hash: e9104...fb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vil bruke strømper eller ikke er vel helt opp til deg? Personlig hater jeg å gå uten strømper, så mine har vært på i så og si hele sommer  :fnise:

• Liker 7
Gjest lipgloss
Skrevet

Det går fint med tynne strømpebukser nå,liker best å ha bare bein selv men syns det er fint med lekkre strømpebukser:)

Skrevet

Gjør det du føler for selv ts, jeg bruker nesten altid strrømpebukse, unntaket hjemme oss familie, på hytta osv, føler meg ikke kledd uten :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Kvinner kledd i kjoler/skjørt og tynne strømper er flott det :) Men selvsagt til passende anledning, eller bare kose seg hjemme :)

• Liker 1
Skrevet

Kvinner kledd i kjoler/skjørt og tynne strømper er flott det :) Men selvsagt til passende anledning, eller bare kose seg hjemme :)

Nysgjerrig ;) Hva er en upassende anledning å bruke kjole og strømpebukse?

• Liker 4
Skrevet

Upassende...neeeiiii, nei egentlig ikke noen upassende anledninger da :)

Skrevet

Jeg går i strømpis til kjole alltid. I dag en grå. Fatter ikke hvorfor det skal være begrensninger grunnet vær, selv om jeg nå også foretrekker helt tynne når det er varmt.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er så mange menn innom hver gang det er snakk om strømper på damer?

Hmmm...

• Liker 4
Skrevet

Jeg går i strømpis til kjole alltid. I dag en grå. Fatter ikke hvorfor det skal være begrensninger grunnet vær, selv om jeg nå også foretrekker helt tynne når det er varmt.

Det har sikkert noe med at strømpebukse = kaldt/vinter i Norge.

Tviler på at de bruker like mye strømpebukser i sydlige strøk. Jeg har aldri sett det hvertfall :)

Så selv om tynne strømper varmer nada, så tenker jeg litt sånn selv også.

• Liker 1
Skrevet

Hmmm...

Er det? Ser ikke kjønn osv jeg :)

Skrevet

Er det? Ser ikke kjønn osv jeg :)

Joda, både transer og menn.

Menn skriver jo ofte at de er menn. Du må lese:)

Transer har jeg gjenkjent ved et par anledninger.

Ikke at det er noe galt i det i mine øyne.

Men kan ikke kvinner få diskutere dette alene?

Opps, nå kastet jeg en sten i et glasshus..

Skrevet

Hmmm...

Det er vel ikke noe galt om en mann foretrekker at jenter bruker strømper? Jeg (og mange med meg) synes skjørt og strømper gjør dere jenter flottere og mere sexy enn f.eks. jeans med hull i!  

• Liker 2
Skrevet

Jeg er en skikkelig kjolejente som ofte går i kjoler både på jobb og privat.

Jeg elsker å bruke strømpebukser i fine farger, feks tynne mørkeblå, grå, lilla osv.

Nå har det begynt å bli kjøligere i lufta, og regnet har kommet for fullt.

Det er vel helt ok å ta i bruk disse igjen nå, eller er det fortsatt for sommer i deres øyne?

Det er jo fint uten strømpebukse også, men liker å sprite opp antrekk litt :)

Dessuten så varmer vel ikke tynne strømpebukser så veldig når du bruker skjørt, vil jeg tro :)

Gjest lipgloss
Skrevet

Hmmm...

Kanskje for de syns det er fint og gjerne bruker det selv også,tror du hadde blitt overrasket over hvor mange menn som bruker dette,det selges også strømper og strømpebukser laget spes for menn,men have legs too :)

Skrevet

Kanskje for de syns det er fint og gjerne bruker det selv også,tror du hadde blitt overrasket over hvor mange menn som bruker dette,det selges også strømper og strømpebukser laget spes for menn,men have legs too :)

What??

Nå er det på tide å innføre diktatur igjen.

• Liker 1
Skrevet

Hva er det for noe slags tull? OK, jeg er liberal. I amerikansk standard. Dette blir bare tøysete.

Du er transe. Greit nok.

Men jeg trenger ikke å vite om det.

La meg leve i den troen at slike strømper brukes av kvinner, som er feminine. Og liker å se feminine ut.

For de liker en maskulin mann, muligens.

Ikke mer av dette, please.

Jeg blir syk av å høre om det.

Beklager

• Liker 1
Skrevet

Hvem bryr seg om det er fot på stillongsen? Det tenker ikke jeg over. Det er helt vanlig her jeg har vokst opp at man bruker stillongs og strømpebukse om hverandre.

Skal kvinner nektes å bruke stillongs, og menn nektes å bruke strømpebukse når det er kaldt?

Hvordan stiller man seg da om langermet vs. t-skjorte. Er det også lover ang. kjønn her?

Det er nytt for meg at noen har laget lover om dette. 

Anonymous poster hash: e325d...f0d
Skrevet

Hvem bryr seg om det er fot på stillongsen? Det tenker ikke jeg over. Det er helt vanlig her jeg har vokst opp at man bruker stillongs og strømpebukse om hverandre.

Skal kvinner nektes å bruke stillongs, og menn nektes å bruke strømpebukse når det er kaldt?

Hvordan stiller man seg da om langermet vs. t-skjorte. Er det også lover ang. kjønn her?

Det er nytt for meg at noen har laget lover om dette. 

Anonymous poster hash: e325d...f0d

Snakker du til meg?

Da burde svaret være innlysende.

Men, be my guest..

Gjest lipgloss
Skrevet

Hva er det for noe slags tull? OK, jeg er liberal. I amerikansk standard. Dette blir bare tøysete.

Du er transe. Greit nok.

Men jeg trenger ikke å vite om det.

La meg leve i den troen at slike strømper brukes av kvinner, som er feminine. Og liker å se feminine ut.

For de liker en maskulin mann, muligens.

Ikke mer av dette, please.

Jeg blir syk av å høre om det.

Beklager

beklager at du blir syk av å høre på det.

Det syns jeg er leit å høre men du skal slevfølgelig få lov å mene det du vil.

Kanskje er ikke dette den rette tråden for deg,så kanskje du bør la være å lese om strømper og strømpebukser visst du ikke kan tåle at menn også deltar i diskusjonen og eventuelt bruker plagget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...