Gå til innhold

Fordypningsoppgave VG3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg går VG3 og har fått fordypningsoppgave. Jeg har valgt å skrive om temaet kreft, og skal sammenligne bøkene Faen ta skjebnen og Idas dans. Jeg står ganske fast og trenger hjelp med å komme i gang med oppgaven. Jeg må finne en problemstilling og svare på denne. Jeg trenger all den hjelpen jeg kan få så jeg blir glad for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør læreren din.

Anonymous poster hash: ce121...a83

Skrevet

Les bøkene. 

Anonymous poster hash: 75858...f49
Skrevet

Har ikke lest bøkene, men kanskje "Hvordan utvikler hovedpersonene seg som mennesker gjennom bøkene?" kunne ha vært en idé?

Anonymous poster hash: 8393e...697
Skrevet

Spør læreren din.

Anonymous poster hash: ce121...a83

Har fått litt hjelp fra læreren.

Skrevet

Les bøkene. 

Anonymous poster hash: 75858...f49

Har allerede lest dem, nå må jeg bare finne ut hva jeg vil skrive. 

Skrevet

Har ikke lest bøkene, men kanskje "Hvordan utvikler hovedpersonene seg som mennesker gjennom bøkene?" kunne ha vært en idé?

Tusen takk for godt svar, det var en bra problemstilling og det kan veldig godt hende at jeg bruker den :)

Skrevet (endret)

Det syns jeg høres ut som en god idé :) Finnes det noe annet bøkene har felles? Kanskje noe om hvordan personene takler det å ha kreft og hva de gjør med tiden de har igjen? Det blir i såfall underproblemstillinger til den du allerede har nevnt da :)

Edit: Ser jeg skrev til feil person. Men denne er da rettet til VG3 elev. 

Endret av rockejenta
Skrevet

Det syns jeg høres ut som en god idé :) Finnes det noe annet bøkene har felles? Kanskje noe om hvordan personene takler det å ha kreft og hva de gjør med tiden de har igjen? Det blir i såfall underproblemstillinger til den du allerede har nevnt da :)

Edit: Ser jeg skrev til feil person. Men denne er da rettet til VG3 elev. 

Tusen takk for svar, setter stor pris på det :D

Skrevet

gjør leksene dine selv !

Anonymous poster hash: 722ab...b39
Skrevet

gjør leksene dine selv !

Anonymous poster hash: 722ab...b39

Har allerede kommet godt i gang, og syntes selv det hadde vært bra med andres synspunkter og ikke bare mine egne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...