AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Jeg leter etter en helt mørkeblå/marineblå neglelakk uten skimmer. Finner ingen! De få som er hely mørke har både glitter og shine dessverre. Noen som har tips?Anonymous poster hash: 4946c...2db
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Opi vet jeg har flere. Anonymous poster hash: baa59...5ac
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Opi vet jeg har flere.Anonymous poster hash: baa59...5ac Helt mørkeblå og uten skimmer? Jeg har ikke funnet noen, men kanskje vært uheldig med utvalget. Håper noen andre kanskje har inne da Anonymous poster hash: 4946c...2db
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Chanel Blue Satin. Anonymous poster hash: 40dfa...3fb
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Den jeg har fra opi er "road house blues" Den er helt vanlig mørkeblå. Jeg vet det finnes flere også. Google, eller se på opi sine sider. Essie har helt sikkert dem også. Anonymous poster hash: baa59...5ac
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Chanel Blue Satin. Anonymous poster hash: 40dfa...3fb Den tror jeg at jeg har sett, men droppet å kjøpe fordi den ser så shiny ut! Men når jeg googler så ser den ikke så shiny ut likevel? (er ute etter en helt vanlig, matt variant). Fargen er perfekt blå, så håper at den ikke er shiny Anonymous poster hash: 4946c...2db
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 Den jeg har fra opi er "road house blues" Den er helt vanlig mørkeblå. Jeg vet det finnes flere også. Google, eller se på opi sine sider. Essie har helt sikkert dem også. Anonymous poster hash: baa59...5ac Den var fin!! Håper jeg finner den i butikk Anonymous poster hash: 4946c...2db
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #8 Skrevet 25. august 2015 Den tror jeg at jeg har sett, men droppet å kjøpe fordi den ser så shiny ut! Men når jeg googler så ser den ikke så shiny ut likevel? (er ute etter en helt vanlig, matt variant). Fargen er perfekt blå, så håper at den ikke er shiny Anonymous poster hash: 4946c...2db Hvis du vil ha matt men finner ikke den fargen du er ute etter, kan du jo bare kjøpe en matt top coat :-) Anonymous poster hash: baa59...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå