Gå til innhold

han kalte meg stygge ord

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hadde en heftig krangel med kjæresten igår, dog har vio kranglet mange ganger men aldri har han sagt noe stygt. jeg startet nok denne kranglen, men han var grunnen til det. midt oppi det hele kalte han meg jævla kjerring.. jeg ble da utrolig såret, da jeg tok det veldig til meg, og han skjønte jo det og unnskyldte seg med at når han først sier slikt til meg så hører jeg og roer meg ned, og han unnskyldte seg.. men allikvell da... jeg føler jeg ikke har noeme rå gi til han, hadde så pass troverdighet til han

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Eh, dette var vel ikke det verste han kunne kaldt deg vel?

Skjønner at man kan bli såret men det virker som om du tar deg litt vel nær av det..

Det ene ordet der, som på langt nær er det styggeste, skal være nok til at du ikke har mer å gi han?

Nå tenker jeg at det ligger litt mere under her enn det du forteller....

Skrevet

Nå synes jeg ikke "jævla kjærring" var så ille, men jeg synes det er veldig ille å kalle hverandre stygge ting under en krangel. Selv om man sier unnskyld, så kan man ikke ta tilbake ord man har sagt.

Skrevet

jeg kalte ekskkjæresten min for noe stygt, og jeg har skjønt i ettertid at det var fordi jeg hadde mistet respekten for han... jeg ga blaffen :-? vet ikke om det er slik han føler om det.

Skrevet

Hvis "jævla kjærring" får deg til å føle at du ikke har mer å gi ham, ja da er det kanskje ikke så mye å spare på lenger. :roll:

Og da er det neimen ikke rart skilsmissestatestikken

er høy heller.

Skrevet

Hei gjest...fortell litt om de ordene du brukte mot ham da...så kan vi vurdere om jævla kjerring var passende eller ikke...?

Waco

Skrevet

Er han fra Nord-Norge? Er han det så kan du ta det med ro.

Gjest leneliten
Skrevet

Hehe.... hørtes ut for meg som om han hadde tapt krangelen og ikke hadde noe annet å komme med. Husk en ting, menn kan ikke å krangel! De kan være helt rå på å diskutere og ofte duperer de oss kvinner med ulike herseteknikker som i en diskuskjon er uhyre effektive.Men når det komme til god, gammeldags krangling er det vi damer som er helt suverene. Vi kan være så utrolig heslige og infame, det er nesten ikke grenser for hva vi kan få oss til å si. Noen som kjenner seg igjen i ett kranglemønster som går sånn;

Kvinnen; bla,bla,bla....

Mann Din...

(mannen drukner i kvinnens enetale

Kvinne: for ikke å snakke om da du....

Mannen Din:.....

Kvinnen: Og den gangen da.... ( vi er helt rå på å dra fram gammelt møkk.....)

Mannen: din helvetes....

Kvinnen:bla,bla,bla....

(her kommer en laaaang enetale fra kvinnen i høyt stemmeleie, gjerne ispedd ett og annet skjelssord...)

Mannen (bråler): Din helvetes drittkjerrring!

Men Kvinnen blir nå meget fornaærmet, og begynner å grine og da kapitulerer Mannen, er det noe han ikke fikser , så er det tårer.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser ut som du mener det er nagativt at menn ikke kan krangle, og positivt at kvinner kan?

Tenk om kjerringene også kunne holdt seg til å diskutere da? Hva er vitsen med å krangle??

Er kvinne selv og krangler ikke!!

Skrevet

Starter man en krangel, så får man bare tåle det som kommer. (innen rimelighetens grenser selfølgelig!!)

Og det var langt fra det verste man kan kalle noen...og føler du at forholdet ikke er noe å satse på etter det, så var det kanskje ikke det rette i utgangspunktet!?

Skrevet

Å kalle hverandre ting under en krangel er aldri noe hyggelige.

Men det kan skje i en het diskusjon/krangel, og for min del hadde jeg nok ikke tatt slik på vei for om han skulle finne på å kalle meg "jævla kjerring"

Om han ikke har for vane å slenge slike kallenavn etter deg, så ville jeg nok ikke brydd meg så mye om det.

Gjest leneliten
Skrevet

Nei, jeg sier ikke at det er positivt at kvinner kan krangle og menn kke kan. Les innlegget en gang til! Men jeg sier at menn kan bli maktesløse mot den uendelige strømmen av ukvemsord som kommer ut av oss kvinner! Og det er vanskelig å nå gjennom med vettuge argument, for vi maler bare videre på den samme møkka, pluss gjerne litt møkk fra tre år tilbake!!! Derfor er det kanskje ikke så rart at menn til tider kaller oss for drittkjerriger eller det som verre er. Har nesten litt forståelse for det!

Skrevet
Nei' date=' jeg sier ikke at det er positivt at kvinner kan krangle og menn kke kan. Les innlegget en gang til! Men jeg sier at menn kan bli maktesløse mot den uendelige strømmen av ukvemsord som kommer ut av oss kvinner! Og det er vanskelig å nå gjennom med vettuge argument, for vi maler bare videre på den samme møkka, pluss gjerne litt møkk fra tre år tilbake!!! Derfor er det kanskje ikke så rart at menn til tider kaller oss for drittkjerriger eller det som verre er. Har nesten litt forståelse for det![/quote']

Hei Leneliten, årsaken til at disse kvinnene reagerer med negativ respons er fordi de kjenner seg litt selv igjen....

Det er selvsagt provikasjoner som gjør at man blir kalt helvetes drittkjerring og det kan gjerne være i mangel av språk og tilgang til debatten.

Men at jenter skal ta litt selvkritikk og skylde på noen andre enn menn, det blir vel litt for mye forlangt?

Waco

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...