Gå til innhold

Beskyttelsesspray til møbler - hva heter det egentlig, hvor kjøper jeg det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og pusser opp spisestuemøblene og har trukket om stolene. Jeg har fire grisebarn og en grisemann, så de blir nok fort stygge igjen :ler: :ler: Jeg søler selvfølgelig aldri noen verdens ting... :fnise:  :nigo: Jeg håper å beskytte stoffet så lenge som mulig, og mener jeg tidligere har vært borti en type spray man kan spraye på møbelstoff for å skape en slags beskyttelseshinne.

Er det noen som vet hva jeg mener og kanskje til og med kan fortelle meg hva jeg skal se etter? Jeg er en smule frustrert etter å ha googlet en god stund nå. Det skal innrømmes at jeg ikke er spesielt bevandret i googling, så jeg håper desperat noen kan hjelpe meg :nigo:

Pliiiiis, anyone?? :sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Impregnering. Fås kjøpt i alle møbelbutikker :)

Anonymous poster hash: b2e0a...108

Skrevet

Impregnering. Fås kjøpt i alle møbelbutikker :)

Hah! Der var ordet jeg ikke kom på! Tenk at det var så enkelt! Tuuuuusen takk! :blomst:

Skrevet

Jeg har en boks med impregnering til sko liggende. Kan jeg bruke den på møbelstoff? 

-ikke TS-

Anonymous poster hash: 25e6b...9c7
Skrevet

Jeg har en boks med impregnering til sko liggende. Kan jeg bruke den på møbelstoff?

-ikke TS-

Anonymous poster hash: 25e6b...9c7

Nei, det ville jeg ikke gjort. Den til sko er vel for skinn eller goretex? Inneholder gjerne litt andre kjemikalier enn man vil ha i fjeset når man f.eks ligger på sofaen. De som er beregnet på møbler inneholder gjerne også bedre UV-beskyttelse. Noe som er en fordel om fargen skal holde seg hvis møblene står i nærheten av vindu med sollys :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...