AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Har blitt dumpet- og går videre, men har han fremdeles på snapchat og lurer på om det er noen som har noen lure triks for å fremme savn? Lang historie, men han har hatt det litt tøft personlig de siste ukene så tror det rett og slett ble litt mye med meg i tillegg. Jeg går som sagt videre, men tenker å ikke rushe videre allikevel. Må bearbeide mine følelser før jeg er klar uansett.. Er sikkert teit som tenker som det her, men har vel innerst inne et veldig lite håp.. Anonymous poster hash: 36e85...91f
Gjest BethD Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Dette er jeg egentlig kun for om man er blitt dumpa av et rasshøl,virker ikke som han her er det om han sliter med ting... men... Det beste man kan gjøre er å ignorere... Lat som han ikke eksisterer, og fortsett livet ditt . Få det til å virke som du går videre uten han...
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Dette er jeg egentlig kun for om man er blitt dumpa av et rasshøl,virker ikke som han her er det om han sliter med ting... men... Det beste man kan gjøre er å ignorere... Lat som han ikke eksisterer, og fortsett livet ditt . Få det til å virke som du går videre uten han... Elendig råd, det får han definitivt ikke til å savne henner, særlig ikke når det var han som slo opp... Anonymous poster hash: 430c3...ebb
Gjest BethD Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Elendig råd, det får han definitivt ikke til å savne henner, særlig ikke når det var han som slo opp... Anonymous poster hash: 430c3...ebb Vil ikke kalle det elendig råd men ... Det var rådet jeg hadde..
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Dette er jeg egentlig kun for om man er blitt dumpa av et rasshøl,virker ikke som han her er det om han sliter med ting... men... Det beste man kan gjøre er å ignorere... Lat som han ikke eksisterer, og fortsett livet ditt . Få det til å virke som du går videre uten han... Takk! Syns ikke rådet var så dårlig jeg 😂 han har jo helt klart vært litt rasshøl- i mine øyne. Men! Vi var ikke egentlig sammen heller- så det er helt greit. Allikevel vil jeg prøve å trigge savnet. Jeg har nok vært litt for lett tilgjengelig. Jeg skal helt klart legge ut helt normale/gått videre stuff på my-story, og prøve å unngå å sende han som person noe :-) høres ikke det litt ut som en plan? Da viser jeg jo på en måte at jeg aksepterer at han dumpa meg og kanskje får han noe savn om han "våkner"?? Anonymous poster hash: 36e85...91f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Dette har jeg også tenkt tidligere, men sorry TS, spar energien din. Ikke verdt å manipulere frem sånne følelser, de må han evt. hente frem selv. Hvis han har det tøft kan det jo hende han kommer tilbake når ting blir bedre. Men jeg ville ikke sittet og ventet på det, livet er for kort. Anonymous poster hash: 3a896...b3b 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 Elendig råd, det får han definitivt ikke til å savne henner, særlig ikke når det var han som slo opp... Anonymous poster hash: 430c3...ebb Dette er noe av det dummeste jeg leser her. Brukere som spyr ut:elendig råd. Kom du med noe konstruktivt selv?Eller noe som helst hjelp eller råd? Nei? Så la vær å kommentere andre som forsøker. Anonymous poster hash: 1dc8a...f75 1
Gjest BethD Skrevet 25. august 2015 #8 Skrevet 25. august 2015 Takk! Syns ikke rådet var så dårlig jeg han har jo helt klart vært litt rasshøl- i mine øyne. Men! Vi var ikke egentlig sammen heller- så det er helt greit. Allikevel vil jeg prøve å trigge savnet. Jeg har nok vært litt for lett tilgjengelig. Jeg skal helt klart legge ut helt normale/gått videre stuff på my-story, og prøve å unngå å sende han som person noe :-) høres ikke det litt ut som en plan? Da viser jeg jo på en måte at jeg aksepterer at han dumpa meg og kanskje får han noe savn om han "våkner"??Anonymous poster hash: 36e85...91f Som en sa over ,så nytter det egetnlig ikke å manipulere frem følelser..men det skader jo ikke å gjøre det som du tenker... kanskje han angrer når han ser hvordan du lever livet ditt,og egentlig har det greit uten Det bruker ivertfall å funke for de fleste, jeg husker jeg holdt på å gå på veggen når min eks tilsynelatende hadde det VELDIG fint uten meg...Det funker om følelsene er der fortsatt Men du må tenke over om det virkelig er noe du ønsker å gjøre.. For det skaper en del forventninger hos deg selv,som det ikke er sikkert kommer til å innfris... Du må huske på at det kan godt være han driter i det...
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #9 Skrevet 25. august 2015 Som en sa over ,så nytter det egetnlig ikke å manipulere frem følelser..men det skader jo ikke å gjøre det som du tenker... kanskje han angrer når han ser hvordan du lever livet ditt,og egentlig har det greit uten Det bruker ivertfall å funke for de fleste, jeg husker jeg holdt på å gå på veggen når min eks tilsynelatende hadde det VELDIG fint uten meg...Det funker om følelsene er der fortsatt Men du må tenke over om det virkelig er noe du ønsker å gjøre.. For det skaper en del forventninger hos deg selv,som det ikke er sikkert kommer til å innfris... Du må huske på at det kan godt være han driter i det... Det er klart, mest sannsynlig gir han faen. Men det gjør faktisk jeg også nå- gjort er gjort på mange måter. Men, er vel en liten del av meg som bare ønsker å prøve det selv om resten av meg vet det ikke hjelper.. Anonymous poster hash: 36e85...91f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #10 Skrevet 25. august 2015 Kjenner ikke til hvordan Snap fungerer men Facebook er din definitivt din venn Kjør på med statusoppdateringer om hvor lykkelig du er,alle festene og arrangemangene du skal på og selvsagt bilder som underbygger dette.Lag en fake profil med et mannenavn,og la ham like og kommentere alle bildene dine.Det vil nok bli lagt merke til av eksen skal du se Anonymous poster hash: c623e...653
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #11 Skrevet 25. august 2015 Kjenner ikke til hvordan Snap fungerer men Facebook er din definitivt din venn Kjør på med statusoppdateringer om hvor lykkelig du er,alle festene og arrangemangene du skal på og selvsagt bilder som underbygger dette.Lag en fake profil med et mannenavn,og la ham like og kommentere alle bildene dine.Det vil nok bli lagt merke til av eksen skal du se Anonymous poster hash: c623e...653
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #12 Skrevet 25. august 2015 Kjenner ikke til hvordan Snap fungerer men Facebook er din definitivt din venn Kjør på med statusoppdateringer om hvor lykkelig du er,alle festene og arrangemangene du skal på og selvsagt bilder som underbygger dette.Lag en fake profil med et mannenavn,og la ham like og kommentere alle bildene dine.Det vil nok bli lagt merke til av eksen skal du se Anonymous poster hash: c623e...653 Jeg slettet han i raseri fra Facebook... Får meg ikke til legge han til igjen (da virker jeg desperat er jeg redd for ) :-( Anonymous poster hash: 36e85...91f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #13 Skrevet 25. august 2015 Dette er noe av det dummeste jeg leser her. Brukere som spyr ut:elendig råd. Kom du med noe konstruktivt selv?Eller noe som helst hjelp eller råd? Nei? Så la vær å kommentere andre som forsøker. Anonymous poster hash: 1dc8a...f75 Ja, la oss for all del tylle oss inn i luftige skyer og sveve bekymringsløst over himmelen på vår rosa flyvende enhjørning... Å få vite hva som faktisk virker og ikke er også ganske relevant. Anonymous poster hash: 430c3...ebb 1
Ms.Sommerfugl Skrevet 25. august 2015 #14 Skrevet 25. august 2015 Gå videre, finn en mann som virkelig verdsetter deg og som savner deg bare du forlater leiligheten/huset hans! Du fortjener bedre. Jeg skjønner at akkurat nå vil du ha han tilbake, men når du får det litt i perspektiv vil du kanskje innse at du er 'better off'. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #15 Skrevet 25. august 2015 Jeg slettet han i raseri fra Facebook... Får meg ikke til legge han til igjen (da virker jeg desperat er jeg redd for ) :-(Anonymous poster hash: 36e85...91f Sikkert like greit at du gjorde det.Men:Kanskje sørge for å ha en åpen profil da,slik at bilder blir synlige. Anonymous poster hash: c623e...653
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #16 Skrevet 25. august 2015 Sikkert like greit at du gjorde det.Men:Kanskje sørge for å ha en åpen profil da,slik at bilder blir synlige.Anonymous poster hash: c623e...653 Tror ikke han er så snok at han er inne på Facebooken min egentlig 🙈 mer aktiv på snap- så tror jeg skal la "kruttet" være der :-) ellers er jo tipset bra- får til det samme på snap ;-)Anonymous poster hash: 36e85...91f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #17 Skrevet 25. august 2015 Gå videre, finn en mann som virkelig verdsetter deg og som savner deg bare du forlater leiligheten/huset hans! Du fortjener bedre. Jeg skjønner at akkurat nå vil du ha han tilbake, men når du får det litt i perspektiv vil du kanskje innse at du er 'better off'. Joda, jeg er forsåvidt videre selv om jeg har lyst å la han kjenne litt på det ;p Anonymous poster hash: 36e85...91f
Gjest BethD Skrevet 25. august 2015 #18 Skrevet 25. august 2015 Har du snakket med han siden bruddet..?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #19 Skrevet 25. august 2015 Har du snakket med han siden bruddet..? Nei, har egentlig ikke hatt noe interesse av det 👏🏻 men er jo litt forbannet...Anonymous poster hash: 36e85...91f
Gjest BethD Skrevet 25. august 2015 #20 Skrevet 25. august 2015 Nei, har egentlig ikke hatt noe interesse av det men er jo litt forbannet...Anonymous poster hash: 36e85...91f Skjønner den.. ! Nei ,mitt forslag er å bare drite i han og komme deg videre.. Om han savner deg hører du noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå