Gå til innhold

Foreldre som konstant bryter en ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre noe for seg selv. De har aldri roset meg eller sagt fine ord til meg. Jeg vet ikke hva kjærlighet i familien er. For å være helt ærlig så vet jeg ikke hva en familie er. Er det noen som alltid er der for deg? For mitt tilfelle så er det at jeg alltid er redd for å være ærlig med dem. Alltid redd for å skuffe dem. Og jeg kan ikke ta opp hverdagslige problemer med dem for da har jeg mislykkes.

Det er alltid jeg som er problemet hvis noe skjer meg. Det er alltid jeg som ikke er verdt noe.

Dette er noe jeg har slitt mye med i livet. For to år siden gikk jeg på en skikkelig psykisk smell mest pga dette og jeg delte det. Dumme meg. Det skulle jeg aldri gjort. De fikk mer stoff for å rakke ned på meg. Nå kjenner jeg meg på vei inn i mørket igjen. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor de fikk meg og beholdt meg når alt jeg har hørt fra barndommen av er vi skulle aldri ha fått deg. Du har vært en tragedie for vår familie.

Anonymous poster hash: cd12d...310

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det høres ikke greit ut. Jeg vet ikke hvor gammel du er, menn kom deg ut så fort som mulig. Begrens kontakten. Sånne mennesker er giftige, det kan godt hende du hadde klart deg bedre uten. 

Skrevet

Jeg er 25. Skal gifte meg og komme meg ut derfra neste år. Teller ned for å være ærlig. Den dagen kan ikke komme fort nok. Kommer nok til å holde meg så langt unna dem som mulig når jeg kommer ut.

Anonymous poster hash: cd12d...310

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...