Gjest GreenSky Skrevet 15. september 2004 #1 Skrevet 15. september 2004 Hvis vi tilhører en gjeng, utroper jeg meg selv til gjengleder. Samtidig vil jeg gi en til alle som føler seg truffet. For jeg tror dere trenger det.
Gjest Fighter Skrevet 15. september 2004 #2 Skrevet 15. september 2004 Jeg vet ikke om jeg får være med i jgengen, men vil gjerne hvis jeg får lov.
Gjest Fighter Skrevet 15. september 2004 #4 Skrevet 15. september 2004 Jeg får være med i gjengen. Husker på ungdomsskolen da jeg var superstolt over å få være med på kino sammen med den kuleste gjengen på skolen(trodde jeg :oops: )
Gjest TomKrus Skrevet 15. september 2004 #5 Skrevet 15. september 2004 Jeg er mest innom for å få klemmen, jeg da Jeg føler meg sjeldent truffet av noe, men det har vel mer med at jeg er for opptatt til å lese mine egne innlegg, enn andres.
Gjest GreenSky Skrevet 15. september 2004 #6 Skrevet 15. september 2004 Den kuleste eller "kuleste", det kan diskuteres.
Gjest GreenSky Skrevet 15. september 2004 #7 Skrevet 15. september 2004 Jeg er mest innom for å få klemmen, jeg da Du får ingen klem, tommern. Du får (ok, du kan få begge deler, da)
Gjest TomKrus Skrevet 15. september 2004 #8 Skrevet 15. september 2004 Du får ingen klem, tommern. Du får (ok, du kan få begge deler, da) tar i mot alt du har å tilby (mye det)
Gjest GreenSky Skrevet 15. september 2004 #9 Skrevet 15. september 2004 tar i mot alt du har å tilby Ditto. Derfor kan du være min second in command i gjengen.
Gjest GreenSky Skrevet 15. september 2004 #10 Skrevet 15. september 2004 (øyh, tommern ikke endre på innlegget før jeg har sitert deg ferdig, da! )
Gjest GreenSky Skrevet 15. september 2004 #14 Skrevet 15. september 2004 Du får et medlemskap i gjengen, seff!
Eplegrønn Skrevet 15. september 2004 #15 Skrevet 15. september 2004 Er det opptaksprøver i denne gjengen, eller må man bli anbefalt for så å bli vurdert, eller må man betale seg inn, eller må man være ekstra pen, rik, munnrapp, søring eller ond, eller må man legge inn søknad, eller må man kjenne noen fra før, eller må man ha vært medlem lenge, eller må man ha en kul avatar, eller må man like øl, eller må man digge heavy metal, eller må man bare rett og slett smiske seg inn??? Bare lurer jeg...
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 15. september 2004 #16 Skrevet 15. september 2004 Er det opptaksprøver i denne gjengen, eller må man bli anbefalt for så å bli vurdert, eller må man betale seg inn, eller må man være ekstra pen, rik, munnrapp, søring eller ond, eller må man legge inn søknad, eller må man kjenne noen fra før, eller må man ha vært medlem lenge, eller må man ha en kul avatar, eller må man like øl, eller må man digge heavy metal, eller må man bare rett og slett smiske seg inn??? Bare lurer jeg... jeg lurer også på det..
Mossa Skrevet 15. september 2004 #17 Skrevet 15. september 2004 ...kan man bare rett og slett snike seg inn her!? Jeg er nemlig god på sånt!!
Gjest GreenSky Skrevet 15. september 2004 #19 Skrevet 15. september 2004 Allle som føler seg hjemme i gjengen er med. :D
Ottine Skrevet 15. september 2004 #20 Skrevet 15. september 2004 Føler meg kanskje med, jeg....??? Snike,snike....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå