Bridesilly Skrevet 15. september 2004 #1 Skrevet 15. september 2004 Sitter å venter på at brudekjolen skal bli ferdig i VASKEMASKINEN :o .....og mens jeg drev på med flekkfjerningen tidligere kom jeg på et bra tips vi fikk fra fotografen vår ang flekker: Når man vasker bilen som skal brukes til "brudebil" er det mange som glemmer bilens "dørkarmer", spesielt viktig på den siden bruden sitter!!! Fotografen vår hadde måttet trøste mang en brud pga " fartsstriper" på kjolen :-( Husk det jenter, og lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #2 Skrevet 15. september 2004 Takk for kjempebra tips - skal ta det med meg neste fredag :bukke: Håper det har regnet fra seg til da - ikke så oppløftende å titte ut vinduet i dag - vått, grått og kaldt.....
Smiley Skrevet 15. september 2004 #3 Skrevet 15. september 2004 Thank you... Vanligvis hadde jeg nok kommet på å få noen til å vaske der, men jeg kan tenke meg at det er masse annet som surrer inni hodet mitt på det tgidspunktet, så det er lett å glemme. Skal føre det i bryllupsloggen min.... Å herre gud, nå er det bare 11 mnd til. Tiden går så fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå