Sen ve ben Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Er på Aap og 2 ganger har jeg søkt om utenlandsopphold og fikk godkjent søknaden begge gangene. Men det som er rart er: første gangen jeg søkte så fikk jeg innkallelse til møte sammen med svar av søknaden. Andre gangen skjedde det samme. Og begge gangene fikk jeg innkallelse den samme dagen jeg kommer hjem fra utlandet. Hvorfor er det slik? Føler at det er jeg som minner saksbehandleren på å avtale møte. Og snodig at begge gangene er det likt.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Var det møte ang ferien, eller møte ang nav saken din? Det skal vanligvis gå helt greit å søke om utenlandsopphold, men de har lov til å spørre hva du skal der og hvordan det er helsemessig positivt for deg om du er der mye eller over lengre tid. På AAP står man enten i et arbeidstiltak, eller i et rehabiliterings/behandlingstiltak og om man reiser til utlandet kan de lure på om man er for frisk for AAP hvis man er for frisk til å følge opp behandlingstiltak hjemme. Men alle har lov til å dra på ferie en gang i blandt! Og ja, ofte er det sånn at man selv må vise at man eksisterer for at saksbehandleren skal huske på en, har man bare en ferdig behandlet sak der så ligger man nederst i bunken og blir glemt inntill det skjer noe spesielt. Anonymous poster hash: 952c5...48e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Er på Aap og 2 ganger har jeg søkt om utenlandsopphold og fikk godkjent søknaden begge gangene. Men det som er rart er: første gangen jeg søkte så fikk jeg innkallelse til møte sammen med svar av søknaden. Andre gangen skjedde det samme. Og begge gangene fikk jeg innkallelse den samme dagen jeg kommer hjem fra utlandet. Hvorfor er det slik? Føler at det er jeg som minner saksbehandleren på å avtale møte. Og snodig at begge gangene er det likt. For å sjekke at du faktisk er hjemme igjen når du sier at du skal.Anonymous poster hash: 6fbb4...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå