AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Sjekker dere mystory til hvem som helst, eller kan jeg ta det som et tegn på at han liker meg litt? Han ser alt jeg legger på mystory... (Vi er kolleger, har god kjemi, praten går i ett, vi ler masse, han småerter meg i ene øyeblikket for så å gi meg et kompliment det neste osv) Anonymous poster hash: 08a0c...dd5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Jeg ser på alt bare for å få det vekk egentlig (med et betyr jo ikke at jeg ikke liker en av de som har lagt ut en story) Anonymous poster hash: d58ec...198 9
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Jeg ser på alt bare for å få det vekk egentlig (med et betyr jo ikke at jeg ikke liker en av de som har lagt ut en story)Anonymous poster hash: d58ec...198 Æsj, var det jeg mistenkte...🙈 Er vel sånn "flørten" min tenker også... TsAnonymous poster hash: 08a0c...dd5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Æsj, var det jeg mistenkte... Er vel sånn "flørten" min tenker også... TsAnonymous poster hash: 08a0c...dd5 Vet du hva, alt i førsten posten tyder jo på at han er interessert. Du er blind som ikke ser det ,) Anonymous poster hash: 02b72...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Æsj, var det jeg mistenkte... Er vel sånn "flørten" min tenker også... TsAnonymous poster hash: 08a0c...dd5 Sender han deg ting på snapchat / sender du ting til han? Det høres ut som det er en viss sjanse for at han liker deg ut i fra småerting + kompliment, men det er umulig å si noe på her. Jeg anbefaler at du bare spør om han er keen på å ta en kopp kaffe sammen (eller noe slikt uformelt) etter jobb en dag. Da vil du i hvertfall få et konkluderende svar Anonymous poster hash: d58ec...198
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Jeg ser på alle, uavhengig om jeg er interessert eller eiAnonymous poster hash: c28db...88c
Gjest BethD Skrevet 26. august 2015 #7 Skrevet 26. august 2015 Nå er ikke jeg mann men kanskje du setter pris på andre innspill enn bare menns..? Jeg ser på mystoryen til alle som legger ut,og gjør det egentlig mest for å få de bort. Er det en som jeg liker som har lagt ut ser jeg jo ekstra godt på hans, men i bunn og grunn ser jeg på alle.. Tror ikke det har noe å si om han har sett på din, men kanskje du kan sende han personlige snaps ? Virker jo som om han liker deg..
Gjest Honeyblossom Skrevet 26. august 2015 #8 Skrevet 26. august 2015 Tror ikke du kan dømme en manns interesse utifra om han ser på mystoryen din eller ikke. Fyren jeg dater bruker snapchat, og vi snapper en del frem og tilbake, men allikevel så er det dager hvor han ikke ser mystoryen min i det hele tatt, selv om han sender ting selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå