AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Jeg besøker venninner av og til, og i sosialt lag tar jeg meg en røyk. Samboer vet dette. Og når jeg fortalte at jeg skulle bort, sa ett av barna hans: hvorfor skal du på besøk hele tiden. Hva gjør dete på? Jeg svarte at vi spiller kort og snaller sammen. Så presterer samboer å si at jeg kun besøker venninner for å kunne røyke mer. Jeg blir forbannet og spør han tilbake om hvorfor han er sammen med venner de ukene barna ikke er hos oss. Kun for å drikke øl?? Da blir samboer dritsur og reiser seg for å gå.. Jeg syns dette går begge veier, og at skal han snakke slik til meg fremfor barna sine, så må jeg få lov til å svare jeg også.. Hva syns dere? Jeg syns selvsagt at begge typer snakk ikke hører hjemme frefor barna uansett, men han "begynte" og jeg reagerte der og da. Skaden skjedd, Anonymous poster hash: d4c23...db0
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Tåpelig svar på en tåpelig kommentar. Dere burde holde dere for gode til å angripe hverandre på den måten foran barna. Og nei, hans kommentar rettferdiggjør ikke at du "svarer med samme mynt", det gjør det bare verre. Anonymous poster hash: 22758...587 3
Gjest O.G. Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Tåpelig svar på en tåpelig kommentar. Dere burde holde dere for gode til å angripe hverandre på den måten foran barna. Og nei, hans kommentar rettferdiggjør ikke at du "svarer med samme mynt", det gjør det bare verre. Anonymous poster hash: 22758...587 Bedre det enn at TS biter seg i det pga barna.
Cashbah Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Jeg besøker venninner av og til, og i sosialt lag tar jeg meg en røyk. Samboer vet dette. Og når jeg fortalte at jeg skulle bort, sa ett av barna hans: hvorfor skal du på besøk hele tiden. Hva gjør dete på? Jeg svarte at vi spiller kort og snaller sammen. Så presterer samboer å si at jeg kun besøker venninner for å kunne røyke mer. Jeg blir forbannet og spør han tilbake om hvorfor han er sammen med venner de ukene barna ikke er hos oss. Kun for å drikke øl?? Da blir samboer dritsur og reiser seg for å gå.. Jeg syns dette går begge veier, og at skal han snakke slik til meg fremfor barna sine, så må jeg få lov til å svare jeg også.. Hva syns dere? Jeg syns selvsagt at begge typer snakk ikke hører hjemme frefor barna uansett, men han "begynte" og jeg reagerte der og da. Skaden skjedd,Anonymous poster hash: d4c23...db0 Godt svart Men ikke forn barna 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Bedre det enn at TS biter seg i det pga barna. Enig med deg.. Det er jo far som bestemmer hva slags snakk barna skal utsettes for.. Og kan han "henge meg ut" foran dem, så må jo jeg kunne vise han at det rett og slett ikke er så lurt.. Jeg tror nok neppe at det kommer flere slike kommentarer fra han.. Men fra barna som nå har lært at far kan snakke slik til meg, vet jeg ikke.. Anonymous poster hash: d4c23...db0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå