Gå til innhold

"sexy" hverdagstøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, trenger litt hjelp her. Skal på date i morgen, første date, og vi skal bare møtes og ta en matbit rett etter jobb, før han må hjem pga barn. Men jeg vil veldig gjerne gjøre et godt inntrykk på han, og veldig gjerne bli oppfattet som litt "sexy" (har litt med den dialogen vi har hatt gående en stund mellom oss....) Og jeg bare aner ikke hva jeg skal ta på meg... :rolleyes:  Det må jo være litt hverdagslig og ok klær (jeg må jo gå i de på jobb også mer eller mindre). Hadde håpet at jeg kunne gått i sommerskjørt/kjole og vist fram beina, men er jo meldt regn og kjølig vær... Hjelp!

Jeg er veldig slank (noen vil nok si jeg er på grensen til tynn) og har en fin kropp, men ikke veldig mye former. Føler at trange jeans og en overdel blir litt kjedelig også? Får legge til at jeg er litt oppi 30-årene.

Forslag?

Anonymous poster hash: a0fd3...9d0
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Skjørt, strømpebukse, støvletter og topp?

Skrevet

Jeg hadde brukt kjole uansett jeg, bare med en tynn strømpebukse. Evt skinnyjeans, pen topp og blazer/ PEN cardigan. 

• Liker 1
Skrevet

Har inntrykk av at det viktigste for menn er at jentene er feminine. Fremhev enten beina eller kløfta, ikke begge deler samtidig. Har du langt hår, så kan du ha det løst. Stell neglene og ha naturlig make up.

Anonymous poster hash: bca1b...f0e
  • Liker 4
Skrevet

Alle gode svar:)

Dere skjønner oss!

Hadde vi bare skjønt dere, hadde det jo funket..;)

• Liker 4
Skrevet

En enkel kjole eller skjørt + enkel topp blir aldri feil.Er det kjølig vær kan du dra på jobb med en mørk eller litt tykk strømpebukse og ha med en tynnere og eventuelt hudfarget en i vesken som du skifter til før du drar på date :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis du har kroppen til det så hadde jeg gått for en plain hvit, litt trang genser og trange jeans. Løst hår og et stort smil. Girl nextdoor, sexy uten å jobbe for det 😉

Endret av Ultiva
  • Liker 2
Skrevet

Takk for tips!

Ble hvite, smale jeans, enkel erlmløs blåmøstret bluse og en enkel skinnjakke. Og lave sko siden han bare er litt høyere enn meg... Løst hår. Føler meg attraktiv i dag (og et blikk fra en kollega bekrefter vel i grunnen det :fnise: ), så da satser jeg på at daten syns det samme. Spennende...

Anonymous poster hash: 4c025...0c5
  • Liker 3
Skrevet

Lykke til! Er han alenefar denne mannen? Hvis ikke synes jeg kanskje det er rart og noe usympatisk å avtale en første date på en av dagene han har barna. Du behøver ikke svare, jeg bare sier det :)

Anonymous poster hash: 64d5d...fe2

Skrevet (endret)

Lykke til! Er han alenefar denne mannen? Hvis ikke synes jeg kanskje det er rart og noe usympatisk å avtale en første date på en av dagene han har barna. Du behøver ikke svare, jeg bare sier det :)

Herregud, typisk KG - det var det du hang deg opp i? Kanskje barna skal noe etter skolen, kanskje foreldrene har delt omsorg og byttedag er på onsdagskveld, kanskje barna skal på middag til besteforeldre osv. osv.

Hvorfor skal man alltid gå ut i fra det verste?? :rolleyes:

Til TS - håper daten gikk bra, regner med du var mer enn fin nok :)

Endret av Petra75
  • Liker 2
Skrevet

Herregud, typisk KG - det var det du hang deg opp i? Kanskje barna skal noe etter skolen, kanskje foreldrene har delt omsorg og byttedag er på onsdagskveld, kanskje barna skal på middag til besteforeldre osv. osv.

Hvorfor skal man alltid gå ut i fra det verste?? :rolleyes:

Til TS - håper daten gikk bra, regner med du var mer enn fin nok :)

Ja. Det kan godt hende det er en god grunn til at han går på date med en han ikke kjenner samtidig som han har barna. Jeg bare nevnte det for TS, siden hun kanskje ikke har barn, og derfor kanskje ikke vet at barna er førsteprioritet hos voksne verdt å samle på.

Skrevet

Ja. Det kan godt hende det er en god grunn til at han går på date med en han ikke kjenner samtidig som han har barna. Jeg bare nevnte det for TS, siden hun kanskje ikke har barn, og derfor kanskje ikke vet at barna er førsteprioritet hos voksne verdt å samle på.

Men kjære deg, det får da være måte på å mistenkeliggjøre vilt fremmede mennesker. Dette finner sikkert TS ut av helt på egenhånd.

Til og med vi uten barn vet at barn har førsteprioritet. Slapp av.

Skrevet

Takk for tips!

Ble hvite, smale jeans, enkel erlmløs blåmøstret bluse og en enkel skinnjakke. Og lave sko siden han bare er litt høyere enn meg... Løst hår. Føler meg attraktiv i dag (og et blikk fra en kollega bekrefter vel i grunnen det :fnise: ), så da satser jeg på at daten syns det samme. Spennende...

Bra du fant ut av det. Kos deg på date! :)

Skrevet

Satt vel og lenge og stusset over hvorfor det var nødvendig med sexy undertøy på daten ettersom han skulle hjem til barn likevel. Jeg leste feil gitt  :fnise:  Håper daten går knall. Antrekket høres forresten veldig fint ut! 

• Liker 2
Skrevet

TS her.

Han har hovedomsorg for et barn ja, barnet er hos moren kun ca annenhver helg (om det ikke er spesielle aktiviteter barnet skal være med på i helgen). Og siden jeg også har barn hos meg annenhver uke så er det ikke så himla lett å finne tid hvor vi begge er uten barn. Vi snakker mange uker fram i tid... Barnet skal være med en venn hjem etter skolen i dag, derfor kort date før han skal hjem og hjelpe med lekser. Moren til vennen er til og med informert om hvorfor, så her er det ikke snakk om at han "ditcher" barnet pga date, men han legger litt i det å få til en date. Faktisk er akkurat dette noe av det jeg finner mest tiltrekkende med han, han prioriterer barnet sitt veldig høyt, og kunne vi fått det til så hadde vi selvfølgelig tatt daten en dag ingen av oss han barn. Men vi har kommet såpass langt i dialogen oss imellom at det er viktig for oss å se om det er kjemi der også, om dette er noe vi skal gå videre med, nettopp fordi det er utfordrende med barn i bildet og man ikke har mulighet til å møtes når som helst. (vi har blitt kjent via nettdating)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...