Gå til innhold

Hvor finner jeg en fin jakke til regnværsdager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en høstjakke med hette (!!) som kan brukes når det regner. Til hverdags går jeg mest i skinnjakker eller denimjakker, men fordi det ikke er hette på disse, funker det dårlig når det regner. Noen som har tips til en jakke man kan bruke på regnværsdager som ser ut som en vanlig hverdagsjakke? 

Den må:

- Ha hette

- Ikke være lenger enn til max litt under rumpa

- Helst sort

- Ikke se ut som en regnjakke eller kjedelig allværsjakke

- Ikke være så veldig dyr i pris. Er student, så vanlig kjedebutikk-pris er hva jeg ser for meg.

Noen som har tips?

Anonymous poster hash: 6999b...122
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oilskin fra Barbour. Kommer i alle mulige farger og modeller. Vet ikke om du kanskje mener at den er litt dyr, men den er absolutt verdt prisen :) Så lenge du vokser den hvert år, har du en jakke for livet som bare blit finere med tiden.

Skrevet

Oilskin fra Barbour. Kommer i alle mulige farger og modeller. Vet ikke om du kanskje mener at den er litt dyr, men den er absolutt verdt prisen :) Så lenge du vokser den hvert år, har du en jakke for livet som bare blit finere med tiden.

Signerer! Barbour har fantastiske jakker, og oilskin er super. Ser ut som en helt vanlig jakke, litt røff også. Jeg bruker min i  all slags vær :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...