Gå til innhold

Fetlife

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med det?

Så langt har jeg avtalt trekant med et par, og vurderer sterkt å godta et tilbud fra en eldre (og veldig spennende) mann, men kjenner jeg meg selv feiger jeg ut på begge. Selv om jeg har veldig lyst.

Dessuten fant jeg en fyr jeg datet der! Nå forstår jeg hvorfor vi ikke helt fant gnisten, etter å ha sett hans "interesser"

Jente, 20åra

Anonymous poster hash: 91417...123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså BDSM. Uinteressant for min del, men det er nå så.

Anonymous poster hash: 065f9...2af

Skrevet

Så langt har jeg avtalt trekant med et par, og vurderer sterkt å godta et tilbud fra en eldre (og veldig spennende) mann, men kjenner jeg meg selv feiger jeg ut på begge. Selv om jeg har veldig lyst.

Dessuten fant jeg en fyr jeg datet der! Nå forstår jeg hvorfor vi ikke helt fant gnisten, etter å ha sett hans "interesser"

Jente, 20åra

Hvis du går inn for å ønske en trekant, vil jeg tro du finner andre med visse interesser. Så vidt jeg har lært av meg selv, så kan en fetish virke helt wierd på dem som ikke har fetisher, men sånn er det jo bare, når du blir 40 kanskje du har noen "interesser"...

Men nå kan det jo hende du snakker om helt andre interesser da, bare skyter i blinde jeg.. :D haha

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Har lite erfaring med fetlife, men har vært litt rundt på andre sider, da norkse. Veldig mange menn, veldig mye rart, mye useriøst, men også oppegående og flotte mennesker som bare er ute etter å oppfylle fantasier.

Synes det er litt useriøst av deg å avtale trekant med noen når du nærmest vet at du kommer til å feige ut.

Endret av Raindrops
Skrevet

Om det bare er trekant du er ute etter, så er nok ikke Fetlife stedet.

Om det er trekant og BDSM derimot ...

Skrevet

Kan fetlife være et sted å finne damer som vil selge brukte truser tror dere?

Anonymous poster hash: 1614a...d27
Skrevet

Det tror jeg du kan bruke enhver nettside til. Har lest mange ganger her på kg om kvinner som vil selge trusene sine.

Anonymous poster hash: 74396...ce9

Skrevet

Jente, 20åra

Som andre sier, det er dumt av deg å ikke være åpen med noen av dem du avtaler ting med. Som del av par, så er det få ting som er mer irriterende enn å legge masse energi ned i ting som folk bare "dropper". Det er såklart ingen tvang til å gjøre noe, men om du er åpen om at du er usikker, så møter du langt mer velvilje om du bare feiger ut.

Ellers er nok Fetlife et bedre sted for kink-relaterte ting, enn å finne vaniljepartnere. :)

Skrevet

Det tror jeg så absolutt. Hvis du finner meg der skal du få kjøpe mine

Skrevet

Som andre sier, det er dumt av deg å ikke være åpen med noen av dem du avtaler ting med. Som del av par, så er det få ting som er mer irriterende enn å legge masse energi ned i ting som folk bare "dropper". Det er såklart ingen tvang til å gjøre noe, men om du er åpen om at du er usikker, så møter du langt mer velvilje om du bare feiger ut.

Ellers er nok Fetlife et bedre sted for kink-relaterte ting, enn å finne vaniljepartnere. :)

Jeg vet.. har veeeldig lyst, men har dessverre ekstremt-usikker-på-kroppen-min-syndrom, som holder hodet og hjertet i forskjellige retninger. Jeg har dritlyst! Spesielt dette paret! Jeg er bare redd for at de skal se meg naken og angre

Skrevet

Jeg vet.. har veeeldig lyst, men har dessverre ekstremt-usikker-på-kroppen-min-syndrom, som holder hodet og hjertet i forskjellige retninger. Jeg har dritlyst! Spesielt dette paret! Jeg er bare redd for at de skal se meg naken og angre

Vel, det tror jeg ikke de kommer til å gjøre. :)

Uansett, vær heller ærlig, og si hva som er utfordringene, så kan de hjelpe til så godt de kan. 

Skrevet

Kan du ikke dele litt mer info med dem? Bilde uten ansikt? Ærlig beskrivelse av kropp etc. Spennende fantasi i alle fall ...

Skrevet

De kommer til å digge deg! Hopp i det du! Slå deg løs :)

Ihvertfall ikke legg opp til å avtale trekant om du mistenker at du ikke vil møte. Tenk så skuffet du selv hadde blitt om du trodde at en avtale var i boks og de plutselig ikke kom... Du ville ikke følt deg spesielt bra da...

Det er viktig å prøve ut de fantasiene man har mulighet til å prøve ut, og kanskje dette paret er de du har ventet på? Er mange man kan ha trekant med, men ikke mange man kan snakke med om hvilke eksagte ting som tenner en og få disse preferansene oppfylt med mennesker som er erfarne innenfor samme preferanser. Jeg er veldig glad for min fetlife-bdsm erfaring, det var først da jeg følte at jeg fant seksualiteten min og fikk utbytte av sex, for vaniljesex ga meg aldri noenting så jeg gikk uten sex i mange år, inntil jeg fikk erfare og lære mer om bdsm :) Skummelt å tøffe seg opp til det første treffet, men det gikk over på ti minutter når vi først hadde møttes og vi fortsatte et "læremester" forhold over tid sånn at jeg aldri følte meg brukt eller utnyttet men snarere at vi hjalp hverandre med tjenester på en måte.

Anonymous poster hash: bb6a7...9cc

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Kan fetlife være et sted å finne damer som vil selge brukte truser tror dere? Anonymous poster hash: 1614a...d27

Prøv nakenprat!

Skrevet

De kommer til å digge deg! Hopp i det du! Slå deg løs :)

Ihvertfall ikke legg opp til å avtale trekant om du mistenker at du ikke vil møte. Tenk så skuffet du selv hadde blitt om du trodde at en avtale var i boks og de plutselig ikke kom... Du ville ikke følt deg spesielt bra da...

Det er viktig å prøve ut de fantasiene man har mulighet til å prøve ut, og kanskje dette paret er de du har ventet på? Er mange man kan ha trekant med, men ikke mange man kan snakke med om hvilke eksagte ting som tenner en og få disse preferansene oppfylt med mennesker som er erfarne innenfor samme preferanser. Jeg er veldig glad for min fetlife-bdsm erfaring, det var først da jeg følte at jeg fant seksualiteten min og fikk utbytte av sex, for vaniljesex ga meg aldri noenting så jeg gikk uten sex i mange år, inntil jeg fikk erfare og lære mer om bdsm :) Skummelt å tøffe seg opp til det første treffet, men det gikk over på ti minutter når vi først hadde møttes og vi fortsatte et "læremester" forhold over tid sånn at jeg aldri følte meg brukt eller utnyttet men snarere at vi hjalp hverandre med tjenester på en måte.

Anonymous poster hash: bb6a7...9cc

Jeg sendte melding og sa at jeg hadde fått kalde føtter. Han ville ikke høre av det, og kom med alle mulige eksempler på møter som skulle endre meningen min. Da jeg stod på mitt ble han sint, og truende.. Tror jeg gjorde meg selv en tjeneste der

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg sendte melding og sa at jeg hadde fått kalde føtter. Han ville ikke høre av det, og kom med alle mulige eksempler på møter som skulle endre meningen min. Da jeg stod på mitt ble han sint, og truende.. Tror jeg gjorde meg selv en tjeneste der

TS

Ahh. Der var du heldig. Bra. Det er dessverre ofte at det først er i slike situasjoner at man virkelig får testet ut hvem man har med å gjøre. Ta gjerne kontakt om du vil ha noen tips på veien.

Skrevet

TS

Hoi! Ja, det er endel "rare" der ute, desverre også på Fetlife. Et tips, dog ingen garanti, er å se på generell aktivitet. En person uten bilder, med kun damer, gjerne fra utlandet, og ingen egentlig interaksjon med andre er ofte et utryggere kort enn de som deler en rekke bilder, gjerne har irl-erfaringer osv.

Et annet godt kort er å oppsøke et miljø før dette, og lete etter kandidater der. Hvor bor du?

Skrevet

Det tror jeg du kan bruke enhver nettside til. Har lest mange ganger her på kg om kvinner som vil selge trusene sine.

Det er faktisk ikke så lett dessverre.

Skrevet

Fetlife har jeg vært på i fire år, og som med andre nettsider finnes det litt av hvert. Har truffet fantastiske, velutdannede menn, i tillegg til menn som anses for å ikke være direkte damemagneter... For tiden er jeg i et fast elskerforhold med en Dom som jeg ble kjent med via fetlife, og jeg er glad jeg turde å treffe folk derfra. Møter man noen man ikke liker, er det jo faktisk bare å takke for seg.

Anonymous poster hash: 11d04...75f

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Drar opp en gammel tråd... Men, bare lurer, hvor sprelsk må man være? Hva hvis man bare vil teste ut og ikke er så tøff som man trodde? 

Anonymkode: d6254...dbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...