AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Jeg fikk Pluttselig litt lyserosa på papiret rundt 11/12 dpo. Trodde tanta var tidlig, men var bare det lille og ikke noe mer. Skulle hatt uka på søndag, men ingen mens. Aldri gått over tiden heller at jeg har fått mensen en til to dager før. Tok en test i går (mandag) men helt blendahvit :-( har hatt ømme pupper i over en uke og vært mye trøtt og vondt i hodet. Hvis dette er gravid symptomer burde den ikke vist positivt?? Hvor lenge etter festeblødning testet du positivt? Håper noen kan svare! Krysser fingrene for at tanta ikke kommer Anonymous poster hash: 91251...e66
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Fikk en liten blodklump på papiret 7 dpo, fikk klart positiv test 11 dpo. Tipper den ville vært positiv (men mye svakere) 9 dpo. Det sies vel at det tar 2-4 dager fra implantasjon til det slår ut på de mest sensitive testene. Men, hvor raskt man produserer hcg varierer jo Anonymous poster hash: 693cc...9f5
Shinigami Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Jeg vet ikke om det her var festeblødning eller bare noe hormonelt, men jeg spottet litt da jeg var ca 10/11 dpo. Testet negativt da 3 dager senere, altså dagen før IKM dagen, så fikk jeg en liten frisk blødning midt på dagen, sånn to tørk med litt blod på papiret bare. Neste dag testet jeg positivt Tror at jeg hadde hormonell blødning da. 1
mama78 Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Hadde ikke festeblødning, men kjente menskramper i en god time 7 dpo. Testet svak posetiv 6 dager før ikm. Samme som ved sist svangerskap. Mine symptomer dukket veldig raskt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå