Gå til innhold

Foreldremøte servering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner foreldremøtene!

Og ofte skal man ta med noe til kaffen, men hva er vanlig?

Oppskåret frukt tenkte jeg på men så hørte jeg mange andre skulle ta med det så må finne på noe annet. Langpannekake kanskje? Noen som har tips til en voksen enkel kake som kan funke som ikke er sjokolade?

Noe annet? Helst noe som ikke krever en dags jobb, men som er litt mer enn ei kjekspakke.

Anonymous poster hash: 4848b...f53
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er en uting med kaker og boller og søtsaker. Det er vel derfor folk har med seg frukt.. Er det ikke noe organisert hvem som skal ta med? Siden du skriver "ofte skal man"? Det vanlige er at man er enige på forhånd hvem som tar med, så ikke alle stiller med masse mat. Har du ikke fått beskjed om å ta med noe, ville jeg latt være. 

Ellers ville jeg tatt med frukt, uansett om "alle andre" har det også, eller grønnsaker i staver med kesamdipp. 

Anonymous poster hash: 50e0a...6c7
Skrevet

TS her!

Alle har fått beskjed om å ta med noe og litt vanskelig å avtale med andre når det dreier seg om foreldre til over 100 barn.

Jeg er glad i kake så synes det er godt med et lite stykke selv midt i uka men etter ferietid kan det jo også være lurt å holde seg unna søtsakene så grønnsaker i staver og dip var det supert forslag! Tusen takk.

Men siden det kommer mange slike anledninger håper jeg på flere tips så man kan variere litt.

Anonymous poster hash: 4848b...f53
Skrevet

- grove matmuffins, med masse grønnsaker

- lumper med pålegg, oppskjært i stykker

- grove horn fylt med ost og skinke

- grove pizzasnurrer

- "miniomeletter", laget i muffinsformer, med masse grønnsaker

Anonymous poster hash: 50e0a...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...