Gå til innhold

Hva vil han? Gjerne innspill fra menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med en gutt på byen for rundt to måneder siden. Etter det har jeg vært med han hjem sikkert 10 ganger (vi har enda ikke ligget sammen, da jeg er ganske hard to get). Vi snakker ikke så mye på sosiale medier, mye fordi han ikke er så "på" sånne ting, men de gangene vi har snakket er det han som starter samtalene 90% av gangene. Han er veldig kjekk og sjarmerende, og jeg vet at det garantert er mange andre jenter som vil ha han. Men hver gang vi møtes (som ja, har blitt mest fylla,  har jo hengt dagen derpå osv) så er det bare meg han har øyne for, han kysser meg og introduserer meg for vennenne sine, og flere av hans venner har lagt meg til på facebook osv. 

Han sier at han liker meg veldig godt, men ikke vil ha noe forhold - noe som er helt greit. Men han må vel like meg litt når han har ventet i 2 måneder og enda ikke fått seg noe? Han påstår at han kun har kysset en jente etter vi møttes første gang, vet ikke helt hvor mye jeg tror på det, men. Jeg har også gjort det klart at hvis han skal få noe mer så får vi gjøre noe skikkelig sammen, gå ut å spise eller bowle eller hva som helst - bare det er noe annet enn en kveld på byen. Han har sagt at vi skal det,  og spurte sist jeg var der hvor jeg ville dra ( i fylla.. ). Så ja, gutter! Hva tenker dere? Jeg er ikke vandt til å ha så lite "kontroll" i sånn situasjoner, vandt til å bli litt mer jaget enn jeg blir her. Jeg vet som sagt at han flørter og snakker med andre jenter, noe jeg forsovet også gjør, selv om det kun er han jeg er interessert i. Han er som sagt en populær fyr, og vet han er mye opptatt med venner, skole og jobb som selvfølgelig spiller inn på hvor mye tid han har til annet. 

Anonymous poster hash: 7f980...4f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble kjent med en gutt på byen for rundt to måneder siden. Etter det har jeg vært med han hjem sikkert 10 ganger (vi har enda ikke ligget sammen, da jeg er ganske hard to get). Vi snakker ikke så mye på sosiale medier, mye fordi han ikke er så "på" sånne ting, men de gangene vi har snakket er det han som starter samtalene 90% av gangene. Han er veldig kjekk og sjarmerende, og jeg vet at det garantert er mange andre jenter som vil ha han. Men hver gang vi møtes (som ja, har blitt mest fylla,  har jo hengt dagen derpå osv) så er det bare meg han har øyne for, han kysser meg og introduserer meg for vennenne sine, og flere av hans venner har lagt meg til på facebook osv. 

Han sier at han liker meg veldig godt, men ikke vil ha noe forhold - noe som er helt greit. Men han må vel like meg litt når han har ventet i 2 måneder og enda ikke fått seg noe? Han påstår at han kun har kysset en jente etter vi møttes første gang, vet ikke helt hvor mye jeg tror på det, men. Jeg har også gjort det klart at hvis han skal få noe mer så får vi gjøre noe skikkelig sammen, gå ut å spise eller bowle eller hva som helst - bare det er noe annet enn en kveld på byen. Han har sagt at vi skal det,  og spurte sist jeg var der hvor jeg ville dra ( i fylla.. ). Så ja, gutter! Hva tenker dere? Jeg er ikke vandt til å ha så lite "kontroll" i sånn situasjoner, vandt til å bli litt mer jaget enn jeg blir her. Jeg vet som sagt at han flørter og snakker med andre jenter, noe jeg forsovet også gjør, selv om det kun er han jeg er interessert i. Han er som sagt en populær fyr, og vet han er mye opptatt med venner, skole og jobb som selvfølgelig spiller inn på hvor mye tid han har til annet. 

Byttehandel?

Hva vil du oppnå med dette?

Vil du ha han som FF?

Han har jo sagt at han ikke vil ha noe forhold

Anonymous poster hash: 95979...b9f

• Liker 4
Skrevet

Han sa han ikke ønsket et forhold og når du sier at det er helt greit, betyr det at du også ikke ønsker forhold? I så fall hva ønsker du?

Anonymous poster hash: b428a...3f6
  • Liker 7
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du vil. Du er kun interessert i ham, men du leker hard to get og sier til han at dere må gjøre noe skikkelig sammen (kjæresteting?) dersom han skal få seg noe, samtidig som du sier at det er greit når han sier han ikke vil ha noe forhold med deg og han flørter med andre :klo:

• Liker 6
Skrevet

Kan han være usikker på deg ts? At han sa dette med at han ikke ønsker et forhold fordi han vet ikke hvor du står? Evt at han ikke er sånn interessert i deg? Evt at han ikke er klar ( pga tidligere forhold ) etc, etc...

Anonymous poster hash: 654ec...a5c
  • Liker 5
Skrevet

Det er jo åpenbart hva han vil og synes. Han liker deg og vil ikke ha et forhold. Spørsmålet er egentlig hva du vil ha ut av det. Vil du ha han som kjæreste, som venn eller fuckbuddy?

At han bare har øyne for deg når dere er sammen er vel fordi han er sosialt oppegående nok til å forstå at hvis han vil ha din gunst så kan han ikke holde på med andre foran deg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Siden det har gått 2 måneder, og ikke skjedd noe, så tror jeg sannelig han tenker sunne tanker oppi toppen. Kanskje han synes du er kul, noe som er bra, og han vil være venn, men ikke ha deg som noe mer enn det, for han vet kanskje fra før av egen erfaring at begge ikke alltid er på samme mentale nivået og det kan fort ødelegge mer enn det gjør bra om man går på det kroppslige planet. Ikke står dere i veien for hverandre heller, begge parter vinner.

Så med andre ord, han driver ikke med Fuckbuddies.. Rart det med intelligens og moral henger i sammen så tett.. og han fyren her tror jeg er intelligent..

Jeg var ikke, eller er så intelligent, gjorde masse "dumme" ting, særlig i fylla på byen, der man møter individer på det samme nivået, 2 promille +-.
Men det er lov å bli klok. lol De damene jeg lå med, eller hadde kort affære til med årenes løp.. slike i grunn tomme affærer.. det er ikke noe jeg er stolt av. Men levd er levd.

Så alt det her har sikkert han gutten skjønt. Helt eksemplarisk, om det er tilfelle, har du en virkelig god venn som drar deg opp om du skulle falle.

Lykke til og have fun! :D

Endret av Erfaren Traver
Skrevet

Han har jo sagt fra at han ikke vil ha noe forhold, så hvis du tror at du kan overbevise han til å falle for akuratt deg og bli akuratt din kjæreste selvom han ikke vil ha noe forhold nå så må jeg bare advare deg for åhavne i fella tusenvis av oss har havna i og lært av. Det går ikke ann å pule seg til at en gutt liker deg mer, når han uansett ikke vil ha forhold!
Hvis du syns det er ok å være FFs og det at han helt fritt kan date andre mens dere har sex så er det jo greit, da skal du få gjøre som du vil, bare pass på å ikke enn opp såret :)

Anonymous poster hash: 14259...c44
  • Liker 1
Gjest Captain Hook
Skrevet

Han vil ha deg som knullevenn. Han godtar vel venting for han har andre han også har sex med i mellomtiden. Så han får sex. Bare ikke fra deg enda. 

Skrevet

Hvordan vet du at han ikke får seg noe?

Han syns sikkert at du er spennende å jakte på, men ikke nok til at han vil bruke tid på å møtes utenom byen og fylla. Han er jo ikke ute etter noe forhold så jeg skjønner godt at han ikke gidder dating som ikke kan lede til noe (bortsett fra til hjertesorg fra din side, hvor du blir pissforbanna på tross av at han aldri har lovet deg noe. kvinnfolk..).

Anonymous poster hash: 5265d...9ec

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hva du holder på med, TS. Du er hard to get, men ikke ute etter forhold? Hva vil du da - være en hard to get FF?

Og hvorfor svarer du ikke i tråden din?

Anonymous poster hash: b4518...18c
Skrevet

Jeg jager ikke etter jenter med mindre de viser noe igjen tilbake ...såpass selvrespekt har jeg. 

Dessuten vet jeg at med mindre man ikke får ligget med et kvinnfolk innen ganske kort tid så blir man automatisk friendzona og blir utnytta som den ressursen man er. Så de som spiller "hard 2 get" har mesteparten av tiden dette motivet...holdt på å si at vi har ansvar for å skape vår egen familie, ikke være standby for alle slags fremmede kvinnfolk som bare er ute etter å utnytte oss. 

Anonymous poster hash: 16404...eff

Skrevet

Og hvorfor svarer du ikke i tråden din?

Anonymous poster hash: b4518...18c

Fordi hun er hard to get.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...