AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Sittet de siste ukene og lest meg opp på brystforstørrelse ved hjelp av eget fettvev (altså ikke silikonimplantater). Det foregår ved at man fettsuger deler av kroppen, og transplanterer dermed fettet inn i brystvevet. Jeg har tenkt lenge på å forstørre puppene, men ikke med mye. Hovedproblemet mitt er at etter vektoppgang og så nedgang så har puppene mine mistet litt fylde og spenst, som ettersom jeg forstår man får tilbake ved å bruke fettsuging. Det hadde vært to fluer i en smekk ved at jeg da også kunne blitt kvitt litt restefett på overarmene og "muffinstopp" Det er fett som er vanskelig å bli kvitt ellers. Så jeg vil gjerne høre om noen her har erfaringer med det! Hvor mye større ble du, fikk du noen komplikasjoner, ca hvor mye betalte du, er du fornøyd... Anonymous poster hash: f2339...ad3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Vel, vil du betale dyrt for noe som ikke varer så lenge, så kjør på Anonymous poster hash: 8093b...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Ifølge det jeg har lest så skal det vare helt fint. Men er jo derfor jeg spør her, for å finne ut av om de som har gjort det er fornøyd Anonymous poster hash: f2339...ad3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Dytter.... Anonymous poster hash: f2339...ad3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Vet ikke mye om tema og har ikke noe erfaring, men som AB sier så har jeg også hørt at det forsvinner etter en liten stund. Anonymous poster hash: 38767...5ff
ninamoll Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Hei, jeg har også lett etter erfaringer om brystforstørrelse med eget fett, men hittil ikke funnet noe på norsk. Det er ganske vanlig i USA, men koster dobbelt så mye som silikon. Det finnes mange gode sider om dette, søk på natural Breast augmentation, fat sculpting o.l. Regnes i dag som ganske sikkert, du mister en del av volumet, og pk kan ikke garantere hvordan sluttresultatet blir, for eks kan kroppen absorbere mer enn 70%, selv om det er 70% de regner med vil bli igjen. Jeg har vært hos konsultasjon og bestilt time for å gjennomføre dette og vil dele mine erfaringer her. Først litt om mine forutsetninger: 35 år, tre barn, 165cm og veier 60kg, slank med noe fett rundt magen (muffinmage) tidligere C-cup, nå mye mindre, men pga bred brystkasse og brede pupper kan jeg ikke ha en A eller B, så det blir 70C med innlegg. Har ifølge pk et godt utgangspunkt for fettoverføring siden puppeskinnet er litt løst men lite heng på selve brystene. Jeg har tidligere vurdert silikonimplantater, men har skrekk for å få for fremtredende pupper, identifiserer meg selv mest som sporty og med små pupper, men kjenner på at små ikke betyr null pupper. Har også vært til konsultasjon for silikon, men syns alt pk foreslo ble for stort (pk ble faktisk ganske provosert og mente jeg var en dårlig kandidat), selv med 210cc syns jeg det ble for mye, og mindre kunne jeg ikke ha siden jeg har så brede pupper. pk som skal gjennomføre fettoverføring er en annen, anbefaler at du snakker med flere! 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Takk, håper du vil dele erfaringen din etterpå her også Jeg har sett endel bilder på amerikanske sider som er 3-5 år etterpå, som ser veldig bra ut. Jeg ønsker meg ikke veldig store pupper, men jeg er som deg at jeg har veldig brede pupper. Så jeg er avhenging av BHer i store størrelser med veldig mye padding for å se ut som om jeg faktisk har pupper, og det er slitsomt i lengda. I tillegg er jeg ikke fornøyd med formen på de, jeg synes det ser mer ut som "puppene" til en 12 år gammel overvektig gutt enn kvinnebryst, om du skjønner... Jeg føler ikke at de er sexy eller fine. Mannen min elsker puppene mine akkurat sånn de er nå, så det er kun for min egen del jeg vil gjøre det. Anonymous poster hash: f2339...ad3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 Fikk du tatt operasjonen, TS? Er interessert i å høre erfaringen din isåfall Anonymkode: 5de9e...102
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #9 Skrevet 5. desember 2016 Nei jeg greier fortsatt ikke bestemme meg for om det er verdt det, jeg skulle så gjerne snakket med noen som har gjort det før å høre deres erfaringer. Anonymkode: 96c14...a3d
_AnonymBruker_ Skrevet 25. oktober 2023 #10 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 5.12.2016 den 22.49): Nei jeg greier fortsatt ikke bestemme meg for om det er verdt det, jeg skulle så gjerne snakket med noen som har gjort det før å høre deres erfaringer. Anonymkode: 96c14...a3d Ente du opp med noe?
Auri Skrevet 25. oktober 2023 #11 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg er TS Ja, gikk for å like kroppen min akkurat sånn den er! Tjukk, stor mage og små pupper, og bra nok akkurat som jeg er 😊 Ti år gjør heldigvis noe med selvbildet. Jeg hatet kroppen min så sterkt når jeg startet denne tråden, og var helt desperat etter å «fikse» meg selv. Jeg hadde aldri råd til å gjennomføre operasjon, og i dag tenker jeg det er like greit. Ikke for å shame noen som velger det! Men jeg ser nå at det hadde ikke vært nok for meg, jeg hadde fortsatt mislikt kroppen min så sterkt at det påvirket min psykiske helse selv om jeg fikk litt større pupper. Det var det mentale jeg måtte jobbe med. I dag gir jeg blanke i skjønnhetsnormer og lever veldig godt med meg selv! Selv om Auri anno 2015 ville nok sett på Auri 2023 som absolutt «worst case» 😅 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå