AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Hei! Håper noen kan hjelpe meg med å finne ut hva dette er. Har en veldig vond byll, kvise ting som egentlig mest ligner på et myggstikk med et krat i (hull). Jeg oppdaget det for et par dager siden, og det har kommet blod og væske ut av det 2 dager i strekk. Aner ikke hva det kan være og det gjør veldig vondt! Har selvfølgelig tenkt å ringe legen i morgen, men lurer uansett på om noen har tips til hva det kan være. Anonymous poster hash: 6125b...2ba
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Inngrodd hår? Anonymous poster hash: d5f0f...566 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Tvilling?Anonymous poster hash: 3e03b...c44
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Inngrodd hår?Anonymous poster hash: d5f0f...566 Håper det! Begynte å innbille meg at det kunne være flått, men nå har ikke jeg akkurat vært å rullet i gresset. Anonymous poster hash: 6125b...2ba 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Kan være en sånn oppsamling av talg? Har jeg hatt på venusberget, og jeg fikk beskjed av legen om å vaske meg godt og stikke hull(steriliser en nål med en lighter og la den bli kald), og så klemme ut. Kan også bedøve området med noe kaldt. Men greit å spørre legen først i tilfelle det er noe annet:) Anonymous poster hash: 03df6...f42
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Kan være en sånn oppsamling av talg? Har jeg hatt på venusberget, og jeg fikk beskjed av legen om å vaske meg godt og stikke hull(steriliser en nål med en lighter og la den bli kald), og så klemme ut. Kan også bedøve området med noe kaldt. Men greit å spørre legen først i tilfelle det er noe annet:) Anonymous poster hash: 03df6...f42 Det er allerede hull i den :/ Det har rent væske ut av den i minst 2 døgn. Anonymous poster hash: 6125b...2ba
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 Syfilis?Anonymous poster hash: 49c8f...7f5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #8 Skrevet 25. august 2015 Betent mollusk eller hårrotbetennelse. Kjenner igjen det du skriver og jeg hadde begge disse. Hvis det er mollusk så er det viktig å ikke la væsken spre seg for det er da det smitter videre rundt til andre deler av kroppen og området. Er det hårrotbetennelse er det viktig å unngå barbering en stund for å ikke irritere mer, og vaske med antibac/hibiskrubb (men ikke vaske for hardt eller for mye, bare mildt bortpå med klut eller bommullsdott) Ingen av delene kan behandles av lege men går over av seg selv etter noen måneder. Anonymous poster hash: 5ad22...72c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå