AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Jeg har en far som fyller 70 år og har lyst å gi ham en gave i form av en opplevelse(i Norge) Har ikke helt satt meg noen øvre grense men jeg vet heller ikke hva jeg realistisk kan forvente meg. Noen tips? Hva har dere gitt? Kan forelle at han har tilgang på bil og er i brukbar form for å være 70:) Alltid vært glad i friluftsliv(telt, fiske, jakt, hund, kajakk) men mer enn dagsturer klarer han ikke lengre. Han er pensjonist så sånn sett ikke noe problem med jobb som må klaffe. Anonymous poster hash: 233f2...e75
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Jeg vet ikke hva du tenker om prisnivå, eller hvor dere bor, men hva med en tur med hurtigruta? For eksempel en tur fra Bergen til Ålesund, og toget tilbake? (Det tar ca ett døgn) Anonymous poster hash: 00c76...6bc
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Nordland, men som sagt; bil og pensjonist:) Tror nok også han vil være med på noe litt mer aktivt enn å bare sitte på med en båt, men sånne lengre, tunge turer er nok ikke for han. Vet ikke hva slags prisnivå jeg må regne med? Trenger ikke være noe stort og fancy, vet han dro på en dagstur på noe øl-smaking en gang. Anonymous poster hash: 233f2...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå