Gå til innhold

Del din flause!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okey, jeg opplevde noe flaut her om dagen, så har blitt inspirert til å lage en tråd hvor vi deler våre flauser.

Her er min:

Jeg er ganske glad i festivaler og konserter, så er der så ofte jeg kan. Det vil med andre ord si at jeg er ganske godt vant med hvordan jeg skal håndtere den elendige partyblæra mi når jeg er på slike steder.

Går alltid å stiller meg i dokø før jeg egentlig må på do, sånn at når jeg virkelig må på do, er jeg i køen (for dere som ikke er like ofte på festivaler, så er det LANG ventetid på jentedoene).

Vel, her om dagen var innslipp på festivalområdet så uhorvelig tregt, at jeg endte opp med å måtte på do.

Da jeg endelig kom til dokøen var det nesten krise.

Etter at jeg hadde stått der i 15 minutter var jeg endelig framst i den køen jeg hadde stilt meg i.

Jeg kjente at nå fikk jeg motstand når jeg knep igjen, og det hjalp ikke å "danse" der jeg sto. Plutselig kjenner jeg bare at det renner nedover lårene mine. Hadde på meg en slapp, kort shorts, så dette både vistes og kjentes svært godt.

Det var fem dokøer på hver side av meg, og jeg desperat kikket rundt og bak meg for å se om noen så hva som skjedde mens jeg sto å tisset på meg (klarte jo ikke å stoppe).

Jepp, jenta i midten av 20-årene som sto framst to køer bortfor meg sto å stirra dømmende på meg. Rakk ikke å se til høyre for meg, men håper ingen der la merke til det. SÅ flaut!! Da doen min ble ledig randt jeg inn og kjente hodet bli varmere av flausen :P

Måtte finne på en unnskyldning for å forlate vennene og kjæresten min for å dra hjem for å skifte. Har ikke fortalt noen om hva som skjedde. Altfor pinlig.

Anonymous poster hash: 05f0e...80a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i svømmehallen en gang. Da jeg kom opp av bassenget igjen, så hang det en ganske stor snørrklyse under nesetippen. Men dette oppdaget jo ikke jeg, før jeg hadde gått helt til garderoben, og tilfeldigvis kastet ett kjapt blikk i ett speil over den ene vasken.

Jeg hadde jo lagt merke til at en god del folk liksom hadde kikket så rart på meg, men dette tenkte ikke jeg noe særlig over før jeg tittet i speilet og la merke til hva som hadde skjedd. :(  

Anonymous poster hash: 6ea32...e9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke en sånn gummi-dings en kan bruke slik at man kan tisse stående slik som menn? :P Kan være noe å ha i bakhånd i alle fall:)

En flause jeg tror jeg har delt et annet sted på KG: skulle overraske kjæresten med skolejente-kostyme, og da jeg hørte han kom hjem stilte jeg meg i gangdøra. Kjæresten ble overrasket han, men tror naboen ble enda mer overrasket :fnise:

Anonymous poster hash: bf0a7...4b9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk (alene) hjem fra byen, bittelitt brisen. 

Da jeg kom inn døra hjemme oppdaget jeg at kjolen (som går til midt på låret) hadde krøpet opp og lagt seg i en ring rundt midjen. Hadde tynn nylonstrømpebukse på, så undertøyet vistes godt.

Aner ikke hvor lenge jeg hadde gått sånn...

Anonymous poster hash: b2465...4fd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, jeg opplevde noe flaut her om dagen, så har blitt inspirert til å lage en tråd hvor vi deler våre flauser.

Her er min:

Jeg er ganske glad i festivaler og konserter, så er der så ofte jeg kan. Det vil med andre ord si at jeg er ganske godt vant med hvordan jeg skal håndtere den elendige partyblæra mi når jeg er på slike steder.

Går alltid å stiller meg i dokø før jeg egentlig må på do, sånn at når jeg virkelig må på do, er jeg i køen (for dere som ikke er like ofte på festivaler, så er det LANG ventetid på jentedoene).

Vel, her om dagen var innslipp på festivalområdet så uhorvelig tregt, at jeg endte opp med å måtte på do.

Da jeg endelig kom til dokøen var det nesten krise.

Etter at jeg hadde stått der i 15 minutter var jeg endelig framst i den køen jeg hadde stilt meg i.

Jeg kjente at nå fikk jeg motstand når jeg knep igjen, og det hjalp ikke å "danse" der jeg sto. Plutselig kjenner jeg bare at det renner nedover lårene mine. Hadde på meg en slapp, kort shorts, så dette både vistes og kjentes svært godt.

Det var fem dokøer på hver side av meg, og jeg desperat kikket rundt og bak meg for å se om noen så hva som skjedde mens jeg sto å tisset på meg (klarte jo ikke å stoppe).

Jepp, jenta i midten av 20-årene som sto framst to køer bortfor meg sto å stirra dømmende på meg. Rakk ikke å se til høyre for meg, men håper ingen der la merke til det. SÅ flaut!! Da doen min ble ledig randt jeg inn og kjente hodet bli varmere av flausen :P

Måtte finne på en unnskyldning for å forlate vennene og kjæresten min for å dra hjem for å skifte. Har ikke fortalt noen om hva som skjedde. Altfor pinlig.

Anonymous poster hash: 05f0e...80a

Uff,det minner meg om en gang jeg var på en konsert med masse folk. Plutselig kjente jeg at jeg måtte tisse. Stilte meg i kø,men det gikk så treigt. Hadde på meg jeans,og så kjente jeg at jeg tisset på meg. Hele buksa ble våt.

Jeg var ganske full og stakk derfra. Visste at kjæresten kom til å ville bli med hvis jeg sa at jeg ville gå,så jeg så ingenting. Tenkte at jeg måtte komme meg hjem og skifte. Var bare så utrolig flau.

Det jeg kom på da jeg hadde kommet hjem var at kjæresten min hadde nøkkelen,så jeg måtte vente på han. Han hadde jo blitt bekymret og kom hjem ganske kjapt.

Jeg bare gikk inn og vrengte av meg buksa og slengte den,skoene,sokkene og trusa i vaskemaskinen.

Jeg var litt dust på den tiden,så nå ville jeg nok ha sagt ifra til kjæresten om det,men da ville jeg absolutt ikke at han skulle vite det. Trodde han kom til å se ned på meg og synes at jeg var ekkel.

Anonymous poster hash: 8112d...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt på et 13 timers fly til USA. Fikk sete ved siden av en søt amerikansk gutt, vi utvekslet noen ord og han var veldig hyggelig.

Ca. 6 timer etter avgang tenkte jeg at jeg skulle prøve å sove litt,så tiden gikk fortere. Det var ganske stille da de fleste lå og sov eller duppet av.

Våknet av en rar lyd, tok meg 5 sekunder for å skjønne at det var min egen høylytte promp. De som satt på raden foran prøvde å holde latteren inne. Fyren reiste seg fra setet og gikk lenger bort, og kom ikke tilbake før 35 min etterpå.

Turte ikke se i hans retning igjen resten av flyturen. Blir helt rød i trynet bare jeg tenker på det enda det er  3 år siden...

Anonymous poster hash: 7c1c0...64d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på en til.

Det var en gang jeg var på byen. Selvsagt hadde jeg endel luft i magen og sammen med alkohol blir det jo ikke noe bedre. Men det hadde gått bra.

Så plutselig klarte jeg å prompe,men heldigvis var det ingen i nærheten da tenkte jeg. Selvsagt kommer det en fyr akkurat da,og får med seg stanken. Da begynner han å beskylde meg for å ha gjort det. Jeg nektet jo,men det trodde han ikke noe på og fortsatte. Det ble jo ganske ubehagelig,men dama hans kommer bort og må dra han bort. Han ville jo ikke gå,men hun ba han slutte og så nok at det var ganske ubehagelig for meg.

Hadde mest lyst til å synke ned i jorda da :P

Anonymous poster hash: 8112d...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...