LadyGirl Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Vasket ei hvit skjorte, og nå som den er blitt tørr viser det seg at den har fått en gul ring rundt halsen. Det var der IKKE før vask, og kan tilføye at jeg ikke har brukt noen form for solkrem eller noe som kan ha satt flekker på plagget. dessuten vasket jeg den godt så hva kan dette kommet av? Jeg hadde forresten noen gule "striper" i nakken før vask som jeg antar kan ha vært svette men det forsvant jo i vasken men hvorfor dukker dette opp da? og vil det gå vekk eller er skjorta nå ødelagt?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Legg den våt i vann ikke tørk den før du får bort flekken ellers får duden aldri bort. Hvilket materiale er den laget av?Brukte du skyllemiddel? Anonymous poster hash: f22bd...582
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Vasket ei hvit skjorte, og nå som den er blitt tørr viser det seg at den har fått en gul ring rundt halsen. Det var der IKKE før vask, og kan tilføye at jeg ikke har brukt noen form for solkrem eller noe som kan ha satt flekker på plagget. dessuten vasket jeg den godt så hva kan dette kommet av? Jeg hadde forresten noen gule "striper" i nakken før vask som jeg antar kan ha vært svette men det forsvant jo i vasken men hvorfor dukker dette opp da? og vil det gå vekk eller er skjorta nå ødelagt? Bruk slik spray http://www.biotex.no/produkter/vis+produkt?produkt=639på flekkene og deretter vask som vanlig Anonymous poster hash: 8765a...0a6 1
LadyGirl Skrevet 24. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2015 Legg den våt i vann ikke tørk den før du får bort flekken ellers får duden aldri bort. Hvilket materiale er den laget av?Brukte du skyllemiddel?Anonymous poster hash: f22bd...582 Den er allerede tør dessverre, og tror det er bomull. brukte ikke skyllemiddel nei. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Den er allerede tør dessverre, og tror det er bomull. brukte ikke skyllemiddel nei. Omo micro er det vaskepulveret jeg har best erfaring med til lyst bommulstøy, da det inneholder blekemiddel som tar flekkene. Hvilket vaskepulver brukte du? Husk at bomull ofte trenger 60 graders vask for å bli rent Sjekk hva som står på vaskeanvisningen på plagget Anonymous poster hash: 8765a...0a6 1
LadyGirl Skrevet 24. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2015 Bruk slik spray http://www.biotex.no/produkter/vis+produkt?produkt=639på flekkene og deretter vask som vanlig Anonymous poster hash: 8765a...0a6 Takk, kanskje jeg skaffer meg en slik en gang Omo micro er det vaskepulveret jeg har best erfaring med til lyst bommulstøy, da det inneholder blekemiddel som tar flekkene. Hvilket vaskepulver brukte du? Husk at bomull ofte trenger 60 graders vask for å bli rent Sjekk hva som står på vaskeanvisningen på plagget Anonymous poster hash: 8765a...0a6 Jeg brukte faktisk Omo Ultra hvitt, og det fikk vekk alle flekkene, men nå kom jo dette (nye) frem da skjorta ble tørr. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #7 Skrevet 24. august 2015 Takk, kanskje jeg skaffer meg en slik en gang Jeg brukte faktisk Omo Ultra hvitt, og det fikk vekk alle flekkene, men nå kom jo dette (nye) frem da skjorta ble tørr. Det (nye) som kom frem når skjorta ble tørr: Det var der nok hele tiden, men vistes bedre når skjorta ble tørr. Den sprayen vil nok ta de flekkene som høres ut som et typisk "svettekant" Anonymous poster hash: 8765a...0a6 1
LadyGirl Skrevet 25. august 2015 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2015 Det (nye) som kom frem når skjorta ble tørr: Det var der nok hele tiden, men vistes bedre når skjorta ble tørr. Den sprayen vil nok ta de flekkene som høres ut som et typisk "svettekant" Anonymous poster hash: 8765a...0a6 Ja jeg håper jeg kan få det vekk hvertfall. 1
Miss Lucky Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 Har ingen vasketips, men kan det stemme at du har har hatt på deg solkrem når du har brukt tskjorten? solkrem reagerer med blekemiddel som det sikkert er i omo ultra hvit 1
Bestevenninna di Skrevet 12. september 2015 #10 Skrevet 12. september 2015 Om skjorta er helt hvit og i bomull kan du til nøds klore den hvit igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå