AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Lurte på om det er trygt å handle fra aliexpress? Er det noe jeg bør vite om? Takker for svar og tips Anonymous poster hash: ed546...6f6
Cashbah Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Har ikke handlet der selv, men har en venninne som gjorde det og ble veldig fornøyd.
LadyGirl Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Jeg har handlet fra aliexpress 3 ganger, og vært fornøyd alle gangene! Vel ene gangen fikk jeg ett produkt som ikke lignet på bildet, da klagde jeg til selger og fikk tilbake pengene.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Så nå at man ikke kan betale med paypal Kjipt. Anonymous poster hash: ed546...6f6
LadyGirl Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Så nå at man ikke kan betale med paypal Kjipt. Anonymous poster hash: ed546...6f6 Tror de bruker noe som heter Alipay som skal være på "samme" måte som paypal? Er ikke sikker selv da jeg bare bruker mitt Visa kort, og har gått bra sålangt.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Lurte på om det er trygt å handle fra aliexpress? Anonymous poster hash: ed546...6f6 Aliexpress er Kinas svar på Ebay. Dvs det er ikke Aliexpress du handler av men enkeltstående individer. Det er derfor viktig å sjekke tilbakemeldingene til de du skal handle av. Aliexpress i seg selv er trygt men det finnes alltid mindre seriøse selgere som ellers i verden. Anonymous poster hash: 1a5f9...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå