Brudedagen2016 Skrevet 11. november 2015 #61 Skrevet 11. november 2015 bruk Pinterest. Da kan du søke på farger, blomster osv. Der jeg har funnet inspirasjon. Jeg er islandsk, men vokst opp i Norge. Min far flytta opp igjen for noen år siden og driver nå hotell. Han ønsket å stelle istand bryllup og min samboer som er norsk hadde lyst å gifte seg der. Så da gjør vi det. Vennene våres er veldig positive og ser på dette som en mulighet til å reise på tur ☺️Bruker en god del Pinterest og har heldigvis masse inspirasjon derfra! Synes likevel det er vanskelig å finne gode tips til hvordan pynte opp et ellers kjedelig lokale, for det som ligger på Pinterest er ofte så utrolig fancye greier i utgangspunktet 😜 Men Pinterest er et godt tips og min absolutte redning 😄 Åå, det forstår jeg godt! Hadde absolutt ikke nektet om en av mine venner hadde hatt feiringen på Island 😜😄 Så fint at din far vil stelle i stand bryllup! Det blir sikkert helt nydelig!
Blosa Skrevet 17. november 2015 Forfatter #62 Skrevet 17. november 2015 Ooops.. Reiste på ny salong i dag, har vært litt i tvil om kjolevalget. Bestilte ikke på forrige plass, da jeg holder på å gå ned i vekt og har god tid. I dag falt jeg helt pladask 😱 Depositum er betalt. Ble myyye dyrere enn den første jeg fant, men dette er 2016 kolleksjonen til Pronovias ☺️☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå