Gå til innhold

Brud 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her har vi bestilt lokale og har ideene til maten klar. Kirka er bestilt og kjolen er funnet. Skal på en kjoleprøving til, men det er bare fordi mamma ikke kunne bli med forrige gang og har lyst å være med 👍🏻 ellers har jeg masse ideer, men har ikke gjort noe med de enda 🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når anbefaler dere egentlig å kjøpe kjole? Ser at den lokale salongen skal ha salg i oktober, om jeg finner en skatt der er det jo bare genialt! Men da er det jo fremdeles 9 måneder igjen 😂

Skrevet

Er ett år til bryllupet og kjolen er funnet 🙈 bare kjør på meg salg. Heldig hvis du finner kjolen der 👍🏻😊

Skrevet

Vi planlegger septemberbryllup. Men vi vil ha det på ambassaden i københavn. Og de legger ikke ut datoene for siste halvår av 2016 før sånn mars/april. Så jeg bare trener i mellomtiden ;)

Skrevet

Hvis gubben får ut fingeren og frir snart, kunne jeg tenke meg bryllup tidlig eller sen sommer 2016 (og da helst i utlandet, type"syden"... Så han bør jo få ut fingeren, så jeg/vi kan starte planlegging haha)

Anonymous poster hash: 5173d...deb
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vi gifter oss den 3 september 2016. Vi har så langt booket kirke og lokalet. Jeg har funnet forlover, vi har temaet klart og sambo er fast bestemt på å lage brudebuketten min  :yvonne:

Skrevet

Vi gifter oss den 3 september 2016. Vi har så langt booket kirke og lokalet. Jeg har funnet forlover, vi har temaet klart og sambo er fast bestemt på å lage brudebuketten min :yvonne:

Gratulerer 💕 1 oktober her. Har lokalet og kirka klar. Det skjer i hjemlandet mitt, så vi har kjøpt flybilletter i juni neste år. Da skal vi ordne alt av blomster, kake osv..

Skrevet

Blir helgen 1-3 Juli. Vielse 2.Juli  :biggrin:

Skrevet

Bryllupet er utsatt til 2017 pga sykdom :(. Nederlag. Får bruke tiden på å bli frisk også tenke på planlegging.

Skrevet

Bryllupet er utsatt til 2017 pga sykdom :(. Nederlag. Får bruke tiden på å bli frisk også tenke på planlegging.

Uff. Så kjedelig. Men du kan tenke sånn at da har du god tid til å få akkurat det bryllupet du ønsker deg.

Masse god bedring ☺️

Skrevet

Huff da :( God bedring!

(Og hvis det er noen trøst tror jeg ikke det blir noe 2016 bryllup på meg heller, samme hvor mye jeg ønsker det).

Anonymous poster hash: 5173d...deb

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi gifter oss i Danmark 9.juli, kirken og lokalet er booket. Jeg har kjøpt kjole og i går fant jeg brudepikekjoler til ungene på Wow :)

Skrevet

Vi gifter oss 25.06! Lokale, kirke, kokker, fotograf er klart og kjolen er kjøpt! Vi skal ha det i en gymsal på en ny skole i hjemkommunen min. Er litt nervøs for om det blir fint, men det var viktigere for oss å få plass til alle vi ønsker enn å ha det på et hotell eller noe, som vi opplevde ble for dyrt!

Hva tenker dere? Hva kan jeg gjøre for å pynte opp en gymsal?

Når er det vanlig å bestille blomster, ringer og frisør?  

Skrevet

Blir helgen 1-3 Juli. Vielse 2.Juli  :biggrin:

Gratulerer og så gøy med feiring tre dager!😄 Hvordan legger dere opp resten av helgen? 

Skrevet

Vi gifter oss 25.06! Lokale, kirke, kokker, fotograf er klart og kjolen er kjøpt! Vi skal ha det i en gymsal på en ny skole i hjemkommunen min. Er litt nervøs for om det blir fint, men det var viktigere for oss å få plass til alle vi ønsker enn å ha det på et hotell eller noe, som vi opplevde ble for dyrt!

Hva tenker dere? Hva kan jeg gjøre for å pynte opp en gymsal?

Når er det vanlig å bestille blomster, ringer og frisør?  

Gratulerer til alle sammen. 

for å pynte gymsalen kan du bruke gjennomsiktig stoff eller tyll og lyslenker. Begge deler kan kjøpes billig på eBay. Stoff får du billig på IKEA feks. Jeg skal ha sal med hvite vegger og kjører en hel vegg med lysgardiner. 

Ringer er det vel bare å bestille, frisør kommer an på hvor travle de er, hadde sjekka med din frisør. Blomster holder med 1-3 mnd før. 

Vi skal gifte oss på Island, og reiser opp 3 mnd før bryllupet. Da ordner vi kake, blomster, antrekk til mann og sønn, møte LED prest, fotograf osv.. 

Skrevet

Gratulerer og så gøy med feiring tre dager!😄 Hvordan legger dere opp resten av helgen? 

Ja! vi gleder oss veldig. Det er hovedsakelig lørdagen som har en plan. Man ankommer samlet på fredag ettermiddag og spiser velkomstmiddag og søndagen er det frokost, litt fritid og hjemreise. Blir litt tid til at folk får lov til å slappe av, gå turer eller nyte en bok ved vannet. Det er et utrolig fredfullt sted uten telefondekning! Hehe :)

Skrevet

Så utrolig koselig! Det hørtes helt nydelig ut :) 

ingen mobildekning høres veldig greit ut, vårt bryllup er midt under fotball-EM, så frykter at mobiler blir flittig brukt 😂 Vurderer om vi må ha storskjerm i gangen, så gjesten kan følge med mens vi er ute på fotografering!

Skrevet

Gratulerer til alle sammen. 

for å pynte gymsalen kan du bruke gjennomsiktig stoff eller tyll og lyslenker. Begge deler kan kjøpes billig på eBay. Stoff får du billig på IKEA feks. Jeg skal ha sal med hvite vegger og kjører en hel vegg med lysgardiner. 

Ringer er det vel bare å bestille, frisør kommer an på hvor travle de er, hadde sjekka med din frisør. Blomster holder med 1-3 mnd før. 

Vi skal gifte oss på Island, og reiser opp 3 mnd før bryllupet. Da ordner vi kake, blomster, antrekk til mann og sønn, møte LED prest, fotograf osv.. 

Tusen takk for tips 😄 Er ikke så kreativ selv, så trenger all den hjelp jeg kan få! Håper det blir bra 🙈

åå, på Island faktisk! Så gøy da!

Skrevet

Tusen takk for tips 😄 Er ikke så kreativ selv, så trenger all den hjelp jeg kan få! Håper det blir bra 🙈

åå, på Island faktisk! Så gøy da!

bruk Pinterest. Da kan du søke på farger, blomster osv. Der jeg har funnet inspirasjon. 

Jeg er islandsk, men vokst opp i Norge. Min far flytta opp igjen for noen år siden og driver nå hotell. Han ønsket å stelle istand bryllup og min samboer som er norsk hadde lyst å gifte seg der. Så da gjør vi det. Vennene våres er veldig positive og ser på dette som en mulighet til å reise på tur ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...