Gå til innhold

Brud 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prinsessekjole!

Anonymous poster hash: 5173d...deb
Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Daenerys, mod.

Skrevet

Åh den var nydelig :). Var ikke så dyr heller. Den jeg har sett på var dyr. Også kommer alt tilbehøret i tillegg som også er ganske dyrt. Gratiss med kjolekjøpet :)

Skrevet

Åh den var nydelig :). Var ikke så dyr heller. Den jeg har sett på var dyr. Også kommer alt tilbehøret i tillegg som også er ganske dyrt. Gratiss med kjolekjøpet :)

Tusen takk 💕 den er så nydelig, lett å ha på seg, ikke så langt slep også fikk jeg fremhevet midjen 😊🙈👰🏼 beltet er inkl i prisen 👏🏻 det er ikke ofte de følger med. Det passer jo helt perfekt også 👍🏻👍🏻 slør har jeg fra min søster og skoene koster 1100 kr. Sydame som er kjempeflink og rimelig har jeg her hjemme da jeg ikke bor så nærme salongen 👍🏻 svigermor strikker bolero til 👍🏻😊 blir ikke mer enn 15 lapper for kjole med tilbehør 😉

Skrevet

Prinsessekjole!

Anonymous poster hash: 5173d...deb

Ja, den er jo det. Men skal ha en litt tøff strikka bolero og røde sko til 😜 men følte meg helt fantastisk i kjolen 👰🏼👰🏼

Skrevet

Så artig tråd! Vi gifter oss 02.07 neste år! Vi har lokale, kirke og mat på plass så langt :)

Skrevet

Så artig tråd! Vi gifter oss 02.07 neste år! Vi har lokale, kirke og mat på plass så langt :)

Velkommen til tråden vår. Kommer langt med lokale, mat og kirke 😉 må vel bestille kirken selv 🙈🙈

Stort eller lite bryllup?

Skrevet

Velkommen til tråden vår. Kommer langt med lokale, mat og kirke 😉 må vel bestille kirken selv 🙈🙈

Stort eller lite bryllup?

Takk takk 😊 det blir nok nærmere stort enn lite. Midt på tre? Ca 65 gjester til middag, litt flere til kaffe. Jeg er jo student nå, så prøver å gjøre det så billig som mulig 😬

Skrevet

Takk takk 😊 det blir nok nærmere stort enn lite. Midt på tre? Ca 65 gjester til middag, litt flere til kaffe. Jeg er jo student nå, så prøver å gjøre det så billig som mulig 😬

Velkommen velkommen :).

Skrevet

VÍ har 145 inviterte inkl oss og barna. Ganske mye. Ca 90 av de er min familie 😜 heldigvis har pappa hotell, så det blir billigere å ha det hos han på Island 👍🏻

Skrevet

Er det noen av dere som tenker på å bestille kjole og lignende fra jj's house? Tenkte å prøve litt i salong for å finne ut hvilken fasong jeg kler, for så å sjanse på nettet! Men kjenner den sitter laaaangt inne 😬 studentøkonomi lenge leve 😂

Skrevet

Er det noen av dere som tenker på å bestille kjole og lignende fra jj's house? Tenkte å prøve litt i salong for å finne ut hvilken fasong jeg kler, for så å sjanse på nettet! Men kjenner den sitter laaaangt inne 😬 studentøkonomi lenge leve 😂

Jeg er imot det å bruke salongene på den måten, men det er da meg. Jeg har trålet finn etter brukt kjole, men endte opp med å kjøpe ny. Skjønner at ikke alle har råd til det, men sparer heller på pynt tenker jeg.

Ellers har jeg sett mange kjoler som er kjøpt på nett. Du kan være heldig, men stoffet i de er langt fra kvalitet. Veldig stor forskjell fra salong 👍🏻

Ellers har det dukket opp salonger som selger brukte kjoler til en rimeligere penge 👍🏻

Skrevet

Jeg er imot det å bruke salongene på den måten, men det er da meg. Jeg har trålet finn etter brukt kjole, men endte opp med å kjøpe ny. Skjønner at ikke alle har råd til det, men sparer heller på pynt tenker jeg.

Ellers har jeg sett mange kjoler som er kjøpt på nett. Du kan være heldig, men stoffet i de er langt fra kvalitet. Veldig stor forskjell fra salong 👍🏻

Ellers har det dukket opp salonger som selger brukte kjoler til en rimeligere penge 👍🏻

Nettopp derfor det sitter langt inne! Får bare se meg rundt, plutselig dukker det opp en skatt :)

Skrevet

Nettopp derfor det sitter langt inne! Får bare se meg rundt, plutselig dukker det opp en skatt :)

Ja. Mye flotte kjoler på finn da 😍 har trålet de sidene og lagret masse annonser der 🙈 hadde ikke trodd jeg skulle finne den rette med en gang 👍🏻😜

Skrevet

Hva ligger kjole budsjettet deres på? Jeg ble plutselig så usikker. Hvor mye er ok å bruke på en kjole som man skal bruke en dag og i mitt tilfelle et par timer bare?

Skrevet

Jeg har spart opp 15.000 kr som er øremerket meg. Det skal dekke kjole og alt tilbehør. Kjole koster 11.000. Skoene 1000. Slør låner jeg av søsteren min. Perleøredobber i hvitt gull har jeg allerede fått av samboeren min. Har tipset han om at jeg ønsker meg ett enkelt kjede med en perle på til bryllupet. Satser på at det kommer. Har da 3000 igjen til småting Evt omsying 👍🏻 dette er en kjole jeg skal bruke hele dagen. 12-16 timer tenker jeg at den skal være på. Dette er også en lang drøm for meg, så min samboer har insistert å heller bruke penger på kjole og mindre på pynt. 👍🏻

Har du ikke råd til en ny, dyr kjole så kan du alltids kjøpe brukt, eller bestille på nett. Tenker at en innretter seg etter hvilke midler en har 😉

Skrevet

Gifter oss 11.06 neste år!  :hjerte: Har kirke, lokale, kokker, mat, kjole, sko, band, fotograf, toastmastere, forlovere og en god del pynt grei. Lenge leve ebay for diverse bordpynt  :laugh: Det meste av alkohol er handlet inn, mangler bare vin, øl og litt sprit så er det i boks. Driver og kikker på invitasjoner og hvor vi vil ha ønskelise nå. Vi blir mellom 120-130 gjester, og vi gleder oss VELDIG  :danse:

Skrevet

Gifter oss 11.06 neste år! :hjerte: Har kirke, lokale, kokker, mat, kjole, sko, band, fotograf, toastmastere, forlovere og en god del pynt grei. Lenge leve ebay for diverse bordpynt :laugh: Det meste av alkohol er handlet inn, mangler bare vin, øl og litt sprit så er det i boks. Driver og kikker på invitasjoner og hvor vi vil ha ønskelise nå. Vi blir mellom 120-130 gjester, og vi gleder oss VELDIG :danse:

Wow. Skal si du har kommet langt. Jeg er veldig avslappet i forhold til pynting. Finner på noe lurt rett før 😜 ellers har vi ikk så mye klart 😜🙈

Skrevet

Vi gifter oss mest sannsynlig 27 August neste år 😃 her er absolutt ingenting klart, vi har holdt av ett hotell som ligger på fjellet i kommunen vi møttes, og det er vell der vi mest sannsynlig kommer til å ha festen. Men vi har ikke hatt tid til å tenke så mye på det før nå 😂 spennende med en sånn tråd der jeg kan få litt hint osv, vært i ett bryllup før og det er maaaange år siden så husker nesten ingenting 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...