AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Jeg trenger noen nye hverdagssko, aller helst noe som kan passe til både bukse og skjørt. Jeg går mye på asfalt, og merker at jeg trenger sko med god demping for ikke å få vondt i knærne. Er det noen som har tips til sko som er slik, som ikek er joggesko og helst ikke ser for kjerring ut? Mulig jeg ber om noe helt umulig her, men hey - verdt et forsøk Anonymous poster hash: b9d86...2b1
Gjest lipgloss Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 hvorfor ikke kjøpe deg et par birkenstock sandaler,jeg bruker gizhe modellen den er femini og pen og er bare himmelsk før føttene dine
tørkestativ Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 (endret) http://m.footway.no/cl-lthr-int-white.html?gclid=CJGY143MwscCFcf7cgodP2ECdg&gclsrc=aw.ds Disse skoene er fantastiske!! Syns de er ganske fine også. Passer greit til bybruk. Usikker på om de ser så bra ut til skjørt da... Endret 24. august 2015 av tørkestativ
peppermyntete Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 hvorfor ikke kjøpe deg et par birkenstock sandaler,jeg bruker gizhe modellen den er femini og pen og er bare himmelsk før føttene dine Fordi sommeren i Norge varer i ca to uker? Haha :D Jeg har ingen konkret sko å komme med, men sneakers er jo skikkelig in om dagen. Ser damer i alle aldre med sånne new balance (?) sko til skjørt, shorts bukser og kjoler for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Jeg kjøpte Nike air Max Thea når jeg gikk gravid, da jeg trengte sko med gode dempere pga. mye kramper i leggene. De er utrolig gode på bena! Mange som har dem, men de er såpass nøytrale at det ikke gjør noe. Synes de er stilig til både bukse, skjørt og hverdagskjoler - selv om det gir litt sånn bloggervibber :-)Anonymous poster hash: 8f8a1...8fd
Gjest Bossa Nova Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Ecco Sculptured og Touch har god støtdemping i klassiske sko. Jeg kommer til å kjøpe disse og disse. Du kan også kjøpe en god innleggssåle som denne.
Gjest lipgloss Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 Fordi sommeren i Norge varer i ca to uker? Haha :D Jeg har ingen konkret sko å komme med, men sneakers er jo skikkelig in om dagen. Ser damer i alle aldre med sånne new balance (?) sko til skjørt, shorts bukser og kjoler for eksempel. Det trenger da ikke være sol og sommer med 30 grader for å bruke sandaler,jeg går kun med sandaler fra april til oktober
peppermyntete Skrevet 25. august 2015 #8 Skrevet 25. august 2015 Det trenger da ikke være sol og sommer med 30 grader for å bruke sandaler,jeg går kun med sandaler fra april til oktober Da bor du neppe i Trondheim! ^^ 1
Gjest lipgloss Skrevet 25. august 2015 #9 Skrevet 25. august 2015 Da bor du neppe i Trondheim! ^^ hihihi nei det gjør jeg ikke Stavanger her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå