Gå til innhold

Noen cm mindre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, merker at jeg har gått ned 2-3 cm rundt lårene og kan kjenne at det har blitt litt strammere der i sommer. Jeg er allerede tynn men er det en mulighet at musklene blir mindre? Har trent mer enn tidligere i sommer, før var de 60-61 cm mens de nå er 57-58 på det tjukkeste, leggene har også gått ned 2 cm. 

Lurer på om det er en stor forskjell som er godt synlig?

Anonymous poster hash: b7d54...231
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre hva du har trent? Skulle også gjerne ha krympet lår og legger :)

Om muskler kan bli mindre aner jeg ikke, har ikke nok kunnskap om det. men kanskje du har mistet litt fett runt musklene, om du har trent mye i sommer og kanskje har vært litt i kaloriunderskudd?

Anonymous poster hash: cb075...871
Skrevet

Kan jeg spørre hva du har trent? Skulle også gjerne ha krympet lår og legger :)

Om muskler kan bli mindre aner jeg ikke, har ikke nok kunnskap om det. men kanskje du har mistet litt fett runt musklene, om du har trent mye i sommer og kanskje har vært litt i kaloriunderskudd?

Anonymous poster hash: cb075...871

Sykling, mange rolige lange økter men også en del harde hver uke. Veier 79 nå og er 1.86m. Er altså ikke dame, men har alltid hatt kraftige bein. For et par år siden veide jeg mye mer, og de så helt forferdelige ut da. Jeg var nede i 74 kg men da var neppe omkretsen mindre enn den var nå, selv om jeg veier mer er musklene mer definert og er derfor jeg spør om disse centimetrene er mye i forhold til meg? Sikkert litt vanskelig spm men de som driver med fitness har vel god greie på mål..

Anonymous poster hash: b7d54...231

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...