AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 For rundt 2 måneder siden kuttet jeg ned på mengden mat i tillegg til at jeg begynte med utholdenhetstrening. Jeg har nå gått ned 8 kg og begynner å nærme meg målet mitt. Jeg er veldig fornøyd med kroppen nå, den ser bra ut, fungerer utmerket og jeg har aldri hatt så mye overskudd. Problemet er at etter jeg startet treningen ser jeg syk ut i ansiktet. Det har blitt veldig tynt i tillegg til at jeg har fått store mørke områder under øynene. Jeg ser rett og slett litt narkoman ut. Det er heller ikke bare min evne til å bedømme meg selv som er ute å kjører; dette er noe jeg har fått kommentarer på. Min BMI er nå 22,6. Det er kun fjeset mitt som er undervektig med et slitent utseende. Noen som har noen tips? Kan de mørke ringene komme av at jeg får i meg for lite av noe nå siden jeg ikke spise like mye? Ville ikke slikt gitt utslag på formen? Anonymous poster hash: b4cbc...190
ludopluto Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver.De ukene jeg trener 4 ganger i uken(mest utholdenhet) så er ser jeg mer sliten ut Jeg tenker at jeg kanskje må sove mer og tenke litt mer på restitusjonsdager imellom treningene..
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Jeg trener 5-6 ganger i uken, men passer på å ha veldig rolige økter mellom de harde for å sørge for nok restitusjon. Anonymous poster hash: b4cbc...190
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå