Flynn Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Vet ikke om dette er riktig forum å poste i, men må bare spørre. I det siste har jeg drømt ofte om at jeg løper, men jeg klarer aldri å løpe fort, og beina mine kjennes ut som sirup. Det føles veldig ekte ut, og skjønner ikke hvorfor jeg stadig drømmer dette. Kan noen tolke det?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Mange som poster slike spørsmål, og de får aldri noe matnyttig svar. Det er en nokså vanlig drøm, google drømmetydning eller gå inn på dreammoods.com Anonymous poster hash: e006e...f28
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 http://www.droemmetydning.com/drommesymboler Anonymous poster hash: 78968...c81
kat-e Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Jeg vil si at du kanskje er i en situasjon du sliter med å komme deg ut av, dette jo minner jo litt om de som prøver å fly men ikke greier det helt. Det trenger ikke være relatert til et forhold, da tror jeg du hadde drømt med annen type symbolikk. 1
Flynn Skrevet 24. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2015 Jeg vil si at du kanskje er i en situasjon du sliter med å komme deg ut av, dette jo minner jo litt om de som prøver å fly men ikke greier det helt. Det trenger ikke være relatert til et forhold, da tror jeg du hadde drømt med annen type symbolikk. Interessant. Hva slags symbolikk hadde jeg drømt med da?
Gjest Hofmann Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 (endret) Er du egentlig noe flink til å løpe i det virkelige livet da? Kanskje det bare er en drøm om hvor dårlig du er til å løpe. Sånn type "haha, dette er deg" - drøm, med hilsen din underbevissthet. "Skam deg, dine ben er som sirup." Endret 24. august 2015 av Hofmann
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 Du flykter fra noe i virkeligheten men det innhenter deg i drømmen. Du kan ikke lenger flykte fra sannheten.Anonymous poster hash: 89c9f...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå