Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er riktig forum å poste i, men må bare spørre. I det siste har jeg drømt ofte om at jeg løper, men jeg klarer aldri å løpe fort, og beina mine kjennes ut som sirup. Det føles veldig ekte ut, og skjønner ikke hvorfor jeg stadig drømmer dette. Kan noen tolke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som poster slike spørsmål, og de får aldri noe matnyttig svar.

Det er en nokså vanlig drøm, google drømmetydning eller gå inn på dreammoods.com

Anonymous poster hash: e006e...f28
Skrevet

Jeg vil si at du kanskje er i en situasjon du sliter med å komme deg ut av, dette jo minner jo litt om de som prøver å fly men ikke greier det helt. Det trenger ikke være relatert til et forhold, da tror jeg du hadde drømt med annen type symbolikk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil si at du kanskje er i en situasjon du sliter med å komme deg ut av, dette jo minner jo litt om de som prøver å fly men ikke greier det helt. Det trenger ikke være relatert til et forhold, da tror jeg du hadde drømt med annen type symbolikk.

Interessant. Hva slags symbolikk hadde jeg drømt med da?

Gjest Hofmann
Skrevet (endret)

Er du egentlig noe flink til å løpe i det virkelige livet da? Kanskje det bare er en drøm om hvor dårlig du er til å løpe. Sånn type "haha, dette er deg" - drøm, med hilsen din underbevissthet. "Skam deg, dine ben er som sirup."

Endret av Hofmann
Skrevet

Du flykter fra noe i virkeligheten men det innhenter deg i drømmen. Du kan ikke lenger flykte fra sannheten.

Anonymous poster hash: 89c9f...bd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...