AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Har de BHer som er mindre enn 75 i omkrets på H&M? Ser at de har det på nettbutikken, men har aldri funnet i butikkene... :O Og så og si alt jeg finner der er push-up, og i str 75-80. Har tenkt at det kanskje bare gjelder de H&M jeg besøker, i og med at de faktisk har andre str og typer på nettbutikken. Anonymous poster hash: a5c68...bf6
tørkestativ Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Jeg har lett etter det samme, senest i dag, uten å finne noe mindre. Fikk et tips i min egen tråd om at lindex har
Tibbie Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Jeg har alltid kjøpt 65 (svært vanskelig å finne) og 70. Så du skal nok finne noe i 70 på HM 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Jeg har lett etter det samme, senest i dag, uten å finne noe mindre. Fikk et tips i min egen tråd om at lindex har Hei! Ja, jeg vet at både Lindex og Cubus har. Derfor jeg ikke helt skjønner hva H&M driver med.... TS Anonymous poster hash: a5c68...bf6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Jeg synes det er veldig vanskelig å finne noen som har mindre enn 75 inne. Skikkelig irriterende. Spør i butikken, så får de kanskje inn fler, om de ser at det er ønske om det. Anonymous poster hash: 1dbad...53d
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Jeg har alltid kjøpt 65 (svært vanskelig å finne) og 70. Så du skal nok finne noe i 70 på HM Jeg bruker også 65, på Lindex finner jeg 70 som også går greit. Men nei, jeg har aldri funnet verken 65 eller 70 på H&M. (da må det i så fall være de BHene med den minste cupstr. men de går jeg ikke bort til en gang for de vet jeg ikke passer) Anonymous poster hash: a5c68...bf6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 Jeg synes det er veldig vanskelig å finne noen som har mindre enn 75 inne. Skikkelig irriterende. Spør i butikken, så får de kanskje inn fler, om de ser at det er ønske om det. Anonymous poster hash: 1dbad...53d Hmm ja! Men det er ikke rart mange kjøper feil BH-str når det minste de har i butikkene er 75. Og det er jo sagt at de fleste som handler 75-Bher egentlig er 65/70.. Så at det er etterspørsel etter dem er det ingen tvil om, virker som Lindex ikke har noe problem med å få solgt sine i hvert fall. Og når de til og med produserer varierende str, og ikke gidder å ta ta inn i butikkene bare de samme 75B, 75C... Anonymous poster hash: a5c68...bf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå