Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #1 Skrevet 15. september 2004 Så har Vigrid leder Tore Tvedt svaret :o På generell basis kan jeg si at min mening er at all ungdom i landet burde få en MP5 i konfirmasjonsgave. Deretter burde de få tilbørlig opplæring, sier Vigrid-leder Tore Tvedt til TV 2 Nettavisen. Hele artikkelen: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle278949.ece
Gjest Madley Skrevet 15. september 2004 #2 Skrevet 15. september 2004 Dette blir vel slettet tenker jeg; men jeg kan ikke fatte at den fyren ikke er innlagt med tvangsnevroser.
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #3 Skrevet 15. september 2004 MP5 er et overvurdert møkkavåpen. La oss få et mer Mossadinspirert våpen; gjerne en Uzi med lyddemper. Bedre presisjon og mindre støy. Med andre ord mindre unødig blod og hyling. Ellers har selvsagt Tore Tvedt helt rett, som vanlig.
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #4 Skrevet 15. september 2004 Dette blir vel slettet tenker jeg; men jeg kan ikke fatte at den fyren ikke er innlagt med tvangsnevroser. Så sant, så sant , mannen er jo spik, spenna gal :o
Brunhilde Skrevet 15. september 2004 #5 Skrevet 15. september 2004 Søren! Jeg som hadde tenkt å gi en tur.... Nå må jeg kanskje revurdere det?
Gjest Valhalla Skrevet 15. september 2004 #6 Skrevet 15. september 2004 Dette er vel i grunn noe av det minst sprøe denne mannen har sluppet ut av munnen. Som man sier i Usa An armed man is a citizen. An unarmed man is a subject. Gun control is not about guns; it's about control.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå